חדשות הארץמבזקים

180 אלף מטיילים פקדו היום את שמורות הטבע והגנים הלאומיים

כ- 180 אלף מטיילים פקדו היום (חמישי) את שמורות הטבע והגנים הלאומיים. בין האתרים הבולטים היום היו: הגן הלאומי ירקון תל אפק עם כ-4,000 מטיילים, שמורת הטבע עין גדי עם כ-3,800 מטיילים, עינות צוקים עם כ – 2,200 מטיילים, והגנים הלאומיים גן השלושה עם כ- 2700 מטיילים, הבשור (אשכול) עם 2200 מבקרים.

ביום ראשון ימשכו מופעי "נושמים תרבות" בשיתוף מפעל הפיס, ללא תשלום נוסף עם נבחרת להטוטנים, אומני קרקס, נגנים, זמרים ועוד, שיהיו פרושים במספר נקודות בגנים לאומיים נבחרים ויופיעו בזמנים מוגדרים במהלך שעות הביקור והדרכות מקצועיות של מורי דרך ללא תשלום בשיתוף משרד התיירות בעשרות גנים לאומיים ושמורות טבע. פרטים מלאים על הפעילויות והחוויות השונות באתר האינטרנט של רשות הטבע והגנים.

רעיה שורקי מנהלת חטיבת קהל וקהילה רשות הטבע והגנים, אמרה: ״יום עמוס במבקרים ומטיילים שנהנים ממזג אוויר מושלם. כיף לפגוש מטיילים שמגלים אתרים פחות מוכרים ומטוילים על ידי הציבור הישראלי כמו תל חצור המטופח והמונגש, בית הכנסת בבית אלפא עם רצפת הפסיפס המרהיבה שלו ואם כבר הזכרנו פסיפסים אז אתר השומרוני הטוב המציג ממצאים מרתקים. יש משפחות שבחרו לטייל באתרי "בוטיק" בדרום כמו תל באר שבע על שרידיו המקראיים המרשימים או הדרימו לשמורת הטבע חי בר יטבתה בדרך לאילת ועצרו להכיר את סיפורן של חיות הבר והשבתן לטבע. חג סוכות הוא הזדמנות נפלאה לחשוף למשפחות את שכיות החמדה הלאומיים שלנו מכל הארץ״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
שמורת טבע עין גדי. צילום: מתן בוגומולסקי רשות הטבע והגנים

Back to top button