מבזקיםמשפטי/פלילי

רצח, נכלא, השתחרר ונרצח: העבריין נעים סורי נורה למוות בנצרת

העבריין נעים סורי בן ה-56 ששוחרר מהכלא לפני כארבעה חודשים נרצח היום (שישי) בכניסה לביתו שבשכונת סליזיאן בנצרת. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום מצאו אותו כשהוא ירוי, מחוסר הכרה ועם פציעות חודרות. הם ביצעו בו בדיקות רפואיות ומשנמצא ללא סימני חיים, נאלצו לקבוע את מותו.

חובש רפואת חירום במד"א ניהאד טאטור סיפר: "הגענו למקום וראינו את הגבר שוכב מחוסר הכרה ועם פציעות חודרות בגופו. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום."

זירת הרצח. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

כוחות משטרה רבים, בליווי מעבדה ניידת הוזנקו למקום ובודדו את הזירה. חוקרים אספו ממצאים ונפתחה חקירה לבירור הנסיבות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמשטרה נמסר כי הרקע לאירוע הוא סכסוך בין עבריינים.

מעמותת יוזמות אברהם נמסר כי מתחילת השנה נרצחו 91 רבים בישראל בנסיבות הקשורות לאלימות ופשיעה, מהם 76 אזרחים ו-15 שאינם אזרחים. בנוסף, 7 אזרחים נהרגו בידי כוחות משטרה, וכן שוטר 1 נהרג באירוע דריסה בידי אזרח ערבי. מבין כלל הנרצחים, 12 הן נשים. ב-73 מהמקרים, הרצח נעשה באמצעות כלי ירייה. כמו כן, 48 מהנרצחים היו עד גיל 30.

נעים סורי היה עבריין מסוכן מאוד. הוא שוחרר מהכלא לאחר 19 שנות מאסר בגין מעשי אלימות קשים, סמים, שוד בנסיבות מחמירות, תקיפה ואיומים והחזקת אמל"ח, ובמצטבר ישב למעלה מ-30 שנים. בשנת 2004 יצא סורי לחופשה של 24 שעות אך לא חזר לכלא, במהלכה רצח אדם אחר ורק לאחר כחודשיים אותר והוחזר לכלא.

זירת הרצח בנצרת. צילום: תמונות גולשים

Back to top button