טיוליםמבזקים

160 אלף מטיילים פקדו היום את שמורות הטבע והגנים הלאומיים

כ- 160 אלף מטיילים פקדו היום (ראשון) את שמורות הטבע והגנים הלאומיים ונהנו משלל הפעלות וחוויות ביניהן מופעי נושמים תרבות בשיתוף מפעל הפיס עם להטוטנים, זמרים ונגנים והדרכות מקצועיות עם מורי דרך בשיתוף משרד התיירות בעשרות אתרים.

בין האתרים הבולטים היום היו: גן לאומי ירקון תל אפק עם כ-5,000 מטיילים, שמורת עין גדי עם כ-4,000 מטיילים, והגנים הלאומיים גן השלושה וקיסריה עם כ- 3,000 מטיילים בכל אחד מהם.

אתרים בולטים נוספים היו: פארק אשכול (הבשור), עיינות צוקים, בית גוברין, תל אשקלון, מעיין חרוד, תל דן, עין פרת, הבניאס, עין חמד וחורשת טל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתוך כך רשות הטבע והגנים נערכת לקליטת מאות אלפי מטיילים גם במהלך החג השני בימי שני ושלישי.

בין הפעילויות הבולטות שתקיים רשות הטבע והגנים בימים אלה:

תחרות פיסול בחול בגן הלאומי חוף פלמחים, שתתקיים ביום שלישי, 28.9 החל מהשעה 9:00 בבוקר ועד 14:00 בצוהריים אז יוכרזו הזוכים. התחרות פתוחה לכולם וניתן להירשם אליה ביום הפעילות באתר ללא כל תשלום נוסף. בנוסף תתקיימנה בגן הלאומי הדרכות ללא תשלום בעקבות סיפורם של צבי הים ומאמצי השמירה עליהם בסביבה החופית ובכלל.

פעילויות בולטות נוספות תתקיימנה בגן הלאומי ושמורת הטבע ארבל בימי שני ושלישי עם הדרכות של מורי דרך בשיתוף משרד התיירות במספר תחנות באתר סביב הנופים, הציפורים והמסלולים באתר, בגן הלאומי כוכב הירדן ביום שני עם סדנת חרבות ומגינים של אבירים יחד עם משימת ניווט משפחתית בתוככי המבצר הצלבני העתיק ופעילות חוויתית משפחתית בגן הלאומי חמת טבריה סביב החמאם העתיק ובית כנסת הקדום ופסיפסיו.

פרטים מלאים על הפעילויות והחוויות בשמורות ובגנים הלאומיים באתר האינטרנט של רשות הטבע והגנים.

גן השלושה. צילום: שרית פלצי – רשות הטבע והגנים

Back to top button