חדשות הארץמבזקים

"שמחים שזעקת הפורום לקידום הנגב נשמעת": פרשי משטרת ישראל מסיירים בבאר שבע

פרשי משטרת ישראל מסיירים החל משעות הבוקר (שני), במרכז הקניות ביג בבאר שבע, זאת כחלק מהפעילות הכוללת של מחוז דרום להעלאת תחושת הביטחון במרחב הציבורי. עם כניסתו לתפקיד לפני כתשעה חודשים ולאחר שבחן את האתגרים העומדים לפתחו, החליט מפקד המחוז הדרומי, ניצב פרץ עמר, על הקמת שלוש מפקדות, אחת מהן לעיר באר שבע.

המפקדה של העיר באר שבע, בפיקודו של רפ״ק ניבי אוחנה, פועלת במרכזי הקניות הגדולים ובמרחבים הציבורים כנגד בריונות, השתוללות ועוד. היום הצטרפו לפעילות זו פרשי המחוז הדרומי והם לוקחים חלק בסיורים בביג באר שבע.

מהמשטרה נמסר כי: "אנו נפעל בכל הכלים העומדים לרשותנו על מנת להעלות את בטחון הציבור במרחב הציבורי וננקוט באפס סובלנות כלפי המעורבים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהפורום לקידום הנגב, ארגון הגג של ההתארגנויות האזרחיות בדרום, בעקבות פריסת פרשי המשטרה בבאר שבע, נמסר כי : "אנו שמחים שזעקת הפורום לקידום הנגב נשמעת. נקיטת צעדי חירום מעין אלה נדרשים מצד המשטרה, גם אם מדובר בפעולות שנעשו בעקבות הלחץ הציבורי שהובלנו יחד עם ראשי רשויות בנגב ועיריית באר שבע בפרט. אנו קוראים למשרד לביטחון הפנים להוציא תקציבי חירום להמשך הפעילות, בכדי לאפשר לרשויות אכיפת החוק לפעול בחומרה כנגד העבריינות והטרור המשתולל ברחבי הנגב בכלל ובאר שבע בפרט".

פרשי משטרה מסיירים בבאר שבע
צילום: דובר המשטרה
פרשי משטרה מסיירים בבאר שבע
צילום: דובר המשטרה


צילום: דובר המשטרה

תגובה אחת

Back to top button