חדשות הארץמבזקים

ראש עיריית באר שבע ומפקד מחוז הדרום במשטרה קיימו דיון בנושא הגברת האכיפה באזור

ראש עיריית באר שבע, קיים הבוקר (שני) דיון עם נציגי המשטרה בנושא הגברת האכיפה באזור באר שבע, בעקבות סדרה של מעשי שוד, תקיפות ובריונות אשר קורים בדרך קבע באזורים אלו, ועליית מספר המקרים בתקופה האחרונה.

בסיום הפגישה נמסר מעיריית באר שבע כי: "תושבות ותושבים יקרים, קיימנו הבוקר דיון עם מפקד מחוז הדרום במשטרה ניצב פרץ עמר וצוות הפיקוד הבכיר, יחד עם נציגי העירייה לנושא מצב הביטחון האישי. מפקד המחוז עדכן בהיערכות המוגברת של המשטרה יחד עם השיטור העירוני ואגפי העירייה – להגברת הנוכחות והפעילות למניעת פשיעה, בריונות והטרדה מכל סוג שהיא! עוד עדכן מפקד המחוז כי כוחות משטרה פשטו הלילה על הכפר תארבין ועצרו 4 חשודים בסדרת מעשי שוד מזויין וניסיונות שוד בנגב. בנוסף עצרו הכוחות 3 חשודים בידויי אבנים ותקיפת שוטרים."

בנוסף נכתב בהודעה: "כמו כן, מהלך פעילות יזומה הבוקר של לוחמי יחידת האופנועים "יואב" במרכז הקניות ביג בבאר שבע, נעצר נהג אשר ברכבו אותרו אקדח וכדורים. אני מבקש לחזק את ידי השוטרים ומפקדיהם וקורא להם להמשיך ולפעול בנחישות מול כל פורע חוק. נשוב ונעדכן בימים הקרובים בפעילויות המשותפות לעירייה ולמשטרה ובתוכנית המתגבשת בעירייה לטיפול בביטחון האישי ומניעת פשיעה, שתכלול הרחבת הנוכחות בשכונות (צוותים משותפים של השיטור העירוני ומתנדבים – "משמר השכונה" בעוד שכונות בעיר), הקמה של עוד תחנות ועמדות משטרה ושיטור עירוני, הרחבת השימוש במצלמות ושימוש באמצעים דיגיטליים מתקדמים, ומהלכים נוספים שיגבירו את תחושת הביטחון בקרב התושבים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"לצד התוכנית והיוזמה העירונית ובמקביל לטיפול המשטרתי, לא נרפה מממשלת ישראל ואחריותה לביטחון התושבים. אני בקשר בימים אלה עם הגורמים הרלוונטיים בממשלה, לעמוד בהתחייבותם לציבור בכל הנוגע להחזרת המשילות והמאבק הבלתי מתפשר בפשיעה במדינת ישראל בכלל ובנגב בפרט. חג שמח ושקט". נאמר בסיום.

דיון בנושא הגברת האכיפה בבאר שבע
צילום: עיריית באר שבע

Back to top button