מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: תושב ואדי ערה תקף וסחט כסף מעובד תחנת דלק ואף גילח את שיערו כדי להשפילו

המשטרה פתחה במהלך החג בחקירה, עם קבלת דיווח מתושב רמת גן כבן 20 אשר עובד בתחנת דלק, כי הותקף ונסחט באלפי שקלים, על ידי תושב ואדי ערה, על רקע סכסוך במקום עבודתו עם מנהלת חנות הנוחות בתחנה בה הוא עובד ועם אחראית המשמרת, שהינה זוגתו של התוקף.

ביום שבת, העובד בתחנת דלק סמוך לפארק הירקון, ביקש לעזוב במהלך משמרת, ובתגובה לכך מנהלת המקום, על פי החשד איימה עליו כי אם יעזוב תפגע בו ואכן בהמשך היום מימשה את האיום, כשאחראית המשמרת של החנות הזמינה אותו "להיפגש" בפארק יהושוע והביאה עמה את בן זוגה, שתחילה סחט את הקורבן באלפי שקלים, כפיצוי על עזיבת המשמרת ובהמשך תקף אותו בכל חלקי גופו ואף גילח את בלורית שיערו על מנת להשפילו .

בתוך כך, שוטרי תחנת בני ברק עצרו לחקירה את מנהלת המקום ואת אחראית המשמרת, תושבות גוש דן בשנות ה–50 וה-30 לחייהן, ובהמשך את החשוד בתקיפה – תושב הכפר ג'ת כבן 20 ואלה הובאו אמש לדיון בבית משפט השלום בתל אביב, בבקשה להאריך את מעצרם בהתאם לחומרת העבירות, ממצאי החקירה וצרכיה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתום הדיון בבית המשפט השלום, שוחררו שלושת החשודים למעצר בית בתנאים מגבילים. לאחר שהמשטרה הגישה ערר לבימת המשפט המחוזי, קבע היום השופט לבטל את החלטת בית משפט השלום ולהשאיר את החשוד המרכזי במעצר עד יום חמישי, בהתאם לצרכי החקירה. החקירה נמשכת ובסיומה יועברו כלל ממצאיה לעיון והחלטת הפרקליטות להמשך מיצוי הדין עמם.

צילום: freepik

Back to top button