מבזקיםפוליטי / מדיני

הליכוד מגיב לנאום בנט: נאום מול אולם ריק ובזבוז של מילים ריקות

מפלגת הליכוד הגיבה לפני זמן קצר (שני) לנאומו של נפתלי בנט בעצרת האו"ם הכללית.

לשון התגובה: "נאומיו של נתניהו באו״ם היכו גלים בכל העולם והביאו את האינטרסים של ישראל לקדמת הבמה העולמית. בניגוד אליו, בנט נתן נאום ריק מול אולם ריק ובזבז מילים ריקות במקום לנצל במה בינלאומית חשובה. הוא מדבר על הצלחה במאבק בקורונה בזמן שלקח את ישראל מהמקום הראשון שאליו הביא אותנו ראש הממשלה נתניהו לאחד המקומות האחרונים במלחמה בקורונה. תחת בנט רמת התחלואה שהייתה אפסית לפני שלושה חודשים הגיעה לשיא וקרוב ל – 1300 איש מתו מוות מיותר – בעולם של חיסונים ובמדינה מחוסנת. האסון הזה זה קרה כי בנט איחר כמעט חודשיים בלהביא את מיליוני החיסונים עבור החיסון השלישי שראש הממשלה נתניהו הזמין ושילם עבורם, חיסונים שחיכו במחסנים באירופה במקום להיות מוטסים לישראל בזמן. הוא גם איננו נוקט צעד ממשי למניעת המשך ההתפשטות של התחלואה בארץ ולזה הוא קורא מנהיגות."

בנוסף, נכתב: "איזו מנהיגות ? בדיחה. בנט מדבר על הצורך באחדות ובאחווה פנים ישראלית אבל הוא משסה אזרחים אלו באלו. ובכלל, ממתי ראש ממשלה ישראלי מעלה נושאים פנים פוליטיים לראש הסדר היום מעל במה בינלאומית? המילים שלו על איראן גם הן ריקות ונבובות לאחר שהבטיח לא לנהל מאבק עולמי נגד הסכם הגרעין והכפיף את הפעילות המבצעית שלנו לתיאום מראש עם האמריקנים, בנט ויתר על שני יסודות הברזל ללוחמה בגרעין האיראני שנתניהו מעולם לא הסכים לוותר עליהם. על זה נאמר : מילים ריקות ללא כיסוי והבטחות ללא גיבוי. בדיוק כפי שהוא שיקר לציבור בוחריו. בנט הדגים היום איך רואה העולם פוליטיקאי ישראלי חסר ניסיון שבידיו רק 6 מנדטים – כמו עץ שנופל ביער שאף אחד לא ראה, אף אחד לא שמע ולאף אחד לא אכפת ממנו. כמובן שהתקשורת הישראלית לא תחדל לשבח את הנאום חסר המשמעות הזה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמרו בליכוד כי "בנט אמר למקורביו שאחרי הנאום הראשון שלו הוא יהפוך למנהיג עולמי…הוא הפך לבדיחה עולמית!

לפני הנאום, התקשורת בישראל פימפמה את חשיבות הנאום של בנט, ואחרי שהוא קרס עם אפס תהודה- הם מנסים להקטין את חשיבות האו״ם כבמה לקידום עמדותיה הבינלאומיות של ישראל.

אבל העובדות מוכיחות שכשיש דברים אמיתיים לומר, ויש מנהיג ברמה עולמית שיגיד אותם – העולם מקשיב, ועוד איך מקשיב.

כך היה בנאומים רבים של ראש הממשלה לשעבר נתניהו באו״ם, שזכו לשידורים חיים ברשתות אמריקניות ובינלאומיות במדינות רבות, ודבריו צוטטו בהרחבה.

ואולי הדבר המביך ביותר, שבנט דיבר על פוליטיקה פנימית בישראל מעל במה בינלאומית, דבר שלא מקובל.

אז בעצם, טוב שאף אחד לא הקשיב לנאום המשמים והריקני הזה."

Back to top button