צרכנות

לכידת נחשים מכל הסוגים

נחש – חיה שמהלכת אימים על כל אחד מאתנו. אנחנו לא יודעים לזהות במבט עין קצר האם הנחש שנקרה מולנו הוא ארסי או לא, ובכל מקרה הוא מבהיל וגורם לנו לבעתה.

מה עושים אם פוגשים נחש? חשוב להבין כי נחש זה כבר לא רק עניין של חוסר נוחות, אלא חיה שיש בה סכנות של ממש. לכן חשוב לדעת מה עושים ומה לא, כדי למנוע תוצאות הרות אסון.

נחש – אל תתחילו להתגושש אתו

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נחשים ובני אדם עוינים זה לזה. זו קללה שמלווה אותנו מימות עולם וגורמת לא מעט חוסר אונים. אך חשוב להבין שכל עוד נחש לא מרגיש מאוים הוא לרוב לא יעשה פעולה ולא יתקוף בני אדם.

כך שאם אתם רואים נחש בחצר, ברחוב או בכל מקום אחר פשוט התרחקו ממנו ולכו להזעיק לוכד נחשים. ככל שתפחיתו להתעסק אתו כך אתם מפחיתים את הסיכון שלכם להינזק ממנו. אם אתם מתקרבים אליו ומאיימים על שלומו הוא עלול להיות אלים ולכן גם להכיש.

סוגים שונים של נחשים וארס

כאמור, יש בארץ סוגים רבים של נחשים, חלק ארסיים וחלקם לא. אך בגלל שאנחנו לא מגדירי זוחלים ולא מתמצאים ממש בכל סוגי הנחשים הקיימים בארץ, קשה לכוון ולדעת עד כמה צריך להיבהל מנחש שנקרה מולנו.

אמנם יש כמה נחשים שמוגדרים כארסיים וקיימים בארץ. אך זהירות נדרשת מכל נחש. מה גם שהמפגש עם הנחש לא נעים לאף אחד גם אם הוא בטוח שמדובר על נחש שאינו ארסי.

אז מה כן?

אחרי שהדגשנו שלא מתחילים להתגושש ולא מנסים להרוג את הנחש, חשוב להבין מה כן צריך לעשות. הצעד הנכון והבטוח ביותר הוא לפנות אל לוכד נחשים. זאת תוך שמירת מרחק במידת האפשר.

לדוגמה, אם הנחש נמצא בחצר, היו בבית וסגרו חלונות ורשתות. כך אתם שומרים מרחק ולא נחשפים לנחש כל עוד הלוכד לא הגיע למקום.

חשוב לזכור איפה ראינו אותו כדי להקל על הלוכד את המלאכה ולקצר לו את משך זמן העבודה.

ידע מקצועי ויכולות מוכחות

לכידת נחשים זו לא פעולה קלה, היא דורשת ידע והיכרות עם בעל החיים הזה, כמו גם מיומנות ויכולת להתמודד עם הגמישות ועם המהירות של הנחש. לוכד נחשים מקצועי ומנוסה לרוב יוכל להתמודד עם האתגר וללכוד את הנחש שפלש לתוך אזור המחיה שלכם. אם כי כדי להיות בטוחים שכך יהיה אתם צריכים לבחור איש מקצוע מנוסה ומומלץ שמסוגל לבצע את המשימה ביעילות מרבית ובמהירות מרובה.

המדביר המוסמך למען פינוי הנחש

המדביר המוסמך מציע ללקוחות מגוון שירותים בכל מה שקשור להתמודדות עם חיות בר שפולשות לתוך אזורי המחיה שלנו. בין היתר הוא מבצע הדברת מזיקים, מפנה פגרים, לוכד נחשים וכן הלאה. בכל מקרה חשוב לברר לפני שפונים אל נותן שירות ביחס להתאמה לתפקיד מולו אתם ניצבים כעת. כי לא כל מדביר מתעסק גם עם פינוי פגרים, לא כל מדביר מסוגל ללכוד נחשים וכן הלאה. ככל שנצליח לאתר נותן שירות מתאים ומקצועי יותר, כך נהיה בטוחים שהוא מסוגל לבצע את העבודה הנדרשת באופן הנחוץ ולשביעות רצון.

במיוחד חשוב הדבר לעניין לכידת נחשים שיש בו היבט מסוכן ומאתגר ביותר. כי נחש לרוב ינסה להתחמק ולהסתתר בגמישות עצומה כדי למנוע את הלכידה שמאיימת עליו. בחרו לוכד מתאים שיש לו עבר עשיר של לכידות מוצלחות, הזמינו אותו אליכם – ואתם יכולים להיות רגועים שהנחש תיכף נלכד!

הכתבה באדיבות אתר "המדביר המוסמך" – הכתובת שלך לכל הדברה וטיפול במזיקים!   https://certmadbir.co.il

 

Back to top button