מבזקיםתאונות דרכים

מד"א: ארבעה פצועים אנוש בתאונה הקשה סמוך לחורפיש בצפון

תאונת דרכים התרחשה לפני זמן קצר (רביעי) בין אוטובוס לרכב פרטי בכביש 89 ביציאה מחורפיש. כוחות מד"א ואיחוד הצלה מעניקים סיוע ראשוני למספר רב של נפגעים.

על פי מד"א, מדובר בתאונה בין אוטובוס שהסיע כ-40 נוסעים ורכב פרטי. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על ארבעה פצועים מחוסרי הכרה, לכודים בתוך הרכב הפרטי, חמישה פצועים נוספים במצב בינוני וקשה וכ-30 פצועים במצב קל מהאוטובוס.

אושרי אליהו ראש סניף איחוד הצלה במעלות דיווח מהזירה: "מדובר בתאונה עם מעורבות אוטובוס שהתהפך על צדו, רכב מסחרי, ורכב פרטי. עד כה הענקנו סיוע ל-30 נפגעים בהכרה, ישנם עוד נפגעים ללא הכרה שעדיין לכודים. כוחות הכיבוי פועלים לחילוצם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כביש 89 סמוך לחורפיש נחסם לתנועה בשני הכיוונים בעקבות תאונה מטופלת. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכוונים את התנועה. נהגים מתבקשים לפנות דרך כביש 899.

בוחני אגף התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה.

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

צילום: דוברות מד"א

Back to top button