מבזקיםצבא וביטחון

שר הביטחון הנחה להאריך את צווי הגיוס של מאות חובשים במילואים

שר הביטחון, בני גנץ, ערך היום (חמישי) חיתוך מצב בנושא סיוע מערכת הביטחון להתמודדות עם מגפת הקורונה, בדגש על הגדלת שיעור המתחסנים, בהשתתפות הממונה על ההתגוננות במערכת הביטחון תא"ל (במיל') משה אדרי ומפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין.

שר הביטחון גנץ אישר את המשך הסיוע למשרד הבריאות במבצע החיסונים הלאומי וחתם על צו להארכת גיוסם של כ-400 חובשים במילואים. עוד אישר שר הביטחון את הארכת פעילותן של 120 יחידות סיוע של פיקוד העורף (יחצ"בים) בבתי החולים.

לצד המשך מאמץ החיסונים ברשויות עם אחוזי חיסון נמוכים, הנחה שר הביטחון להעמיק את מאמץ הסיוע במגזר הערבי, אשר תוקצב על ידי משרד הביטחון ומופעל על ידי פיקוד העורף, בשיתוף עם משרדי הבריאות והפנים. במקביל ממשיכים היקל"רים של פיקוד העורף, יחד עם קופות החולים והרשויות המקומיות בפרויקט "חוסן לאזרח" לעידוד האוכלוסייה להתחסן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר הביטחון גנץ אמר כי: "המפתח הוא מאמץ החיסונים שהוא הגורם הכי אפקטיבי בהתמודדות עם הנגיף. לאור הנתונים וריכוז הערים האדומות במגזר הערבי יש לתעדף את הסיוע בכלל הפרויקטים ולמקד מאמץ במגזר זה, לצד הסיוע הכולל והתמיכה של מערכת הביטחון בבתי החולים ובקופות החולים."

אילוסטרציה. צילום: freepik

Back to top button