חדשות הארץמבזקים

מודיעין: תינוקת ננעלה בשוגג בתוך רכב – וחולצה בשלום ע"י מתנדבי ידידים

תינוקת ננעלה הבוקר (שישי) בשגגה ברכב לעיני אמה, ברחוב שרה אמנו במודיעין. מתנדבי סניף מודיעין, קובי אברהם, יוני בן שאול ואורן בנימין, נענו לקריאה ובאמצעות הציוד שברשותם, חילצו בשלום את התינוקת, ללא גרימת כל נזק לרכב.

קובי מתאר: "כשהגעתי היו כבר במקום כוחות משטרה ורפואה דחופה. תוך כדי פעולה, נגרם נזק לערכת הפתיחה והיא יצאה בכלל שימוש. הרכב עמד תחת צל, מה שאיפשר את ההמתנה לכוננים נוספים שמיהרו להגיע. לאחר מספר שניות הצלחנו לפתוח את דלתות הרכב לשמחתה של האמא שעמדה דרוכה כל העת ולבסוף הודתה בהתרגשות. מתברר שהאמא חגרה את בתה והניחה את המפתחות על המושב האחורי. התינוקת שישבה בסמוך, הגיעה למפתח ושיחקה בו וכך נעלה את עצמה לבדה."

צמרת גבע, מוקדנית, אחראית מתנדבות מחוז מרכז, מספרת: "עניתי לשיחת החירום והבנתי ששוטרים במקום עומדים לנפץ את שמשת הרכב. ביקשתי שימתינו לבואנו ובמקביל הזעקתי כוננים למקום. האם היתה נשמעת רגועה וממוקדת, נשארה איתי על הקו ושמרה על תקשורת עם התינוקת מבעד לשמשה. צוות המוקד התנהל נפלא וכך יכולתי לנהל את המצב בשליטה מלאה. לשמחתי, האירוע הסתיים בהצלחה ובמהירות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב ושלא לתת אותו לילדים • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

צילום: ידידים

Back to top button