מבזקים

בן גביר נגד שבתאי: "מדובר במפכ"ל כושל שמנסה לפזר מסך עשן של נתונים"

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי, התייחס לפשיעה בחברה הערבית, הציג את נתוני הפשיעה בישראל ועדכן כי השנה חלה עלייה של 22% בכמות התיקים שנפתחו בגין עבירות של החזקת אמל"ח, ועלייה של 32% בכמות כתבי האישום שהוגשו בנושא.

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר מסר היום (שישי) בתגובה: "מדובר במפכ"ל כושל שמנסה לפזר מסך עשן של נתונים, מול מציאות בה לא נתן גיבוי לשוטרים ולכן אין פלא שישראל הופכת כגן עדן לפריחה עבריינית. המפכ"ל צריך להניח את המפתחות וללכת הביתה. לשוטרים במדינת ישראל מגיע מפכ"ל שדואג להם ולא מפחד לטפל בעבריינים והמחבלים".

2 תגובות

  1. בן גביר מצליח להוכיח ללא שום קושי שמקומו בכנסת הינו ארוע שמקורו בפגיעה קשה בשיקול הדעת של בנימין נתניהו. ראש האופוזיציה דאג להפעיל את מלוא השפעתו בכדי לזווג את בן גביר ל סמוטריץ וכל זה בכדי להשיג את חבר הכנסת ה61 שיבטיח את כהונתו כראש ממשלה. לא טובת ישראל עמדה לנגד עינייו כשעשה מהלך זה. נשארנו עם השרץ בידינו. נוער הגבעות שמזמן אינו נוער אלא ארגון מסודר שנתמך על ידי הרשויות המקומיות ומפעיל טרור גלוי בצהרי היום לנוכח מחיאות הכפיים של חבר הכנסת בן גביר וראשי רשויות יהודיות בשטחים. ביזוי של עם ישראל ושל תורת ישראל תוך עיוות מוחלט של דת ישראל ותורתה. עצוב, מביש ומסוכן לעתיד המדינה. מי שמתחנך מילדותו לצפצף על רשויות החוק יעביר את פעילותו במוקדם או במאוחר גם לתחומים הישראליים התוך תחומי הקו הירוק כנגד כל אחה שאינם רואים עין בעין את תורתו הפוליטית! מדאיג ומפחיד. תוהו ובוהו עברייני בחסות הטלית והטפילין.

Back to top button