חדשות הארץמבזקים

רחובות: פעוטה כבת שנתיים ננעלה ברכב לעיני אביה וחולצה בשלום

קריאה התקבלה היום (שישי) במוקד ארגון ידידים, אודות פעוטה כבת שנתיים שננעלה ברכב בשגגה לעיני אביה ברחוב טשרניחובסקי ברחובות.

יוספה ברודולי, מוקדנית ידידים, קיבלה את הקריאה והזעיקה כוננים לכתובת. דור אלול, אחראי מתנדבים סניף רחובות, רז קשתיאל ודניאל עצר, כונני הסניף, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את הפעוטה בשלום ובזריזות, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

דור מספר: "הייתי באמצע הכנות לשבת בבית עם אשתי כשקיבלתי את הקריאה על ילדה נעולה ברכב. יצאתי ישר לכיוון, מרחק מספר דקות נסיעה. כשהגעתי למקום ראיתי את רז ודניאל מתחילים לבצע את פעולת חילוץ. הרכב היה מסחרי ומונע ובתוכו ילדה בגיל שנתיים כשהיא ישנה. הרכב היה קצת גבוה כך שפעולת הפתיחה הייתה מעט מורכבת. חברתי אליהם ותוך דקה הרכב נפתח, לרווחת האבא והאזרחים במקום. האבא הודה לנו בהתרגשות על מהירות ההגעה והסיוע. היה לי תענוג לראות את הכוננים שהדרכתי בעבר, כשהם מחלצים ילד נעול מרכב על פי סדר הפעולות שהדרכתי אותם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המוקדנית יוספה: "הייתי בבית בזמן קבלת השיחה במוקד. האבא היה לחוץ במעט. הזנקתי כוננים והמענה היה מיידי ויעיל. אני שמחה שהפעוטה חולצה בשלום ותוך דקות ספורות. כל הכבוד למענה של המתנדבים."

פעוט בן שנתיים ננעל ברכב ברחובות וחולץ בשלום
צילום: ידידים

בידידים שבים ומזכירים להורים להקפיד על נשיאת המפתח בכל יציאה מהרכב, מחשש לנעילה • בעת נעילה צרו קשר עם המוקד במספר 1230 ללא כוכבית.

Back to top button