מבזקיםפוליטי / מדיני

חברי הליכוד תוקפים את סער לאחר מתן "אור ירוק" לפתיחת ועדת חקירה בפרשת הצוללות

בכירי הליכוד תקפו היום (ראשון) את שר המשפטים, גדעון סער, לאחר שנודע כי הוא תומך ואף נתן "אור ירוק" לפתיחת ועדת חקירה בעניין פרשת הצוללות.

חה"כ, תא"ל (במיל') מירי רגב, הליכוד: "ועדת החקירה הזו היא מסע נקמה אישי של גדעון סער הנגוע בניגוד עניינים מובהק, כנגד ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. פעם אחר פעם, פועל סער בדרכים לא דמוקרטיות, ממניעים אישיים כדי לפגוע ולהזיז מדרכו את נתניהו. למה סער לא פותח ועדת חקירה על המימד החמישי? היכן ועדת החקירה על הקשר של נפתלי בנט עם וואלה? עד לאן יגיעו קשרי השתיקה של שר המשפטים עם השמאל, התקשורת ובתי המשפט. פשוט ביזיון."

חה"כ ד"ר שלמה קרעי צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אני פשוט מרחם על האיש הזה, יחד עם היועמ"ש הנעלם, הם רואים את התפוררות התיקים שנתפרו לרה"מ נתניהו, והפחד אוחז בהם. הם רימו את הציבור, המציאו מניעות משפטיות, דאגו לחברים עד שהצליחו להחליף את השלטון. הם חשבו שבזה נגמר הסיפור אבל עם ישראל מחכה לנתניהו. והם רועדים, אוי, כמה שהם רועדים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אתר הכנסת

תגובה אחת

  1. אם הכל תקין, מדוע כולכם רועדים מהמונחים "חקירה", "בדיקה", "בקורת"? מה תעולל בקורת או חקירה למי שפעל ביושר ובשקיפות? מתעורר הרושם שמאחורי התרעומת שלכם מסתתרת סבה נסתרת. אפשרו לאמת (כן, ישנה רק אמת יחידה) שתתגלה ותובא במלואה לידיעת הצבור.

Back to top button