מבזקיםספורט

דרמת ענק בסמי עופר: אבו עביד ניצח את מכבי חיפה בדקה ה-97

אין יותר דרמטי מזה: הערב (ראשון), נפגשו מכבי חיפה והפועל באר שבע במסגרת ליגת העל, ואף אחד לא ציפה למשחק משוגע שכזה, הכל התחיל בפנדל שקיבלה מכבי חיפה, פנדל אשר דולב חזיזה צלח והעלה את הירוקים ליתרון קל, במהלך המשחק חיפה שלטה ברוב הדקות, והגיעה למספיק מצבים כדי לסגור עניין, אך בכדורגל כמו בכדורגל, מי שלא מנצל את המצבים שהוא מקבל בסוף חוטף.

פנדל מאוחר לזכותה של באר שבע, דקות אחדות לפני סיום הדקה ה-90, פנדל שגם הוא נכבש בהצלחה על ידי אבו עביד, השווה את התוצאה וסיפק למשחק סיום מותח. מכבי חיפה איבדה את השקט, ולא רק שקיבלה כרטיס אדום בדקות המאוחרות של המשחק, אלא גם נזקף לחובתה פנדל נוסף, שגם אותו אבו עביד שם ברשת וקבע את תוצאת המשחק, 2-1 להפועל באר שבע, עמוק בתוך תוספת הזמן.

מאמנה של מכבי חיפה קיבל בהמשך גם הוא כרטיס אדום, והעלה את סף העצבים בספסל הירוקים, עד לרמה שחלק מחברי הספסל כמעט והתעמתו עם מאמן באר שבע, רוני לוי, אך חבריהם דאגו לשלוח אותם לחדרי ההלבשה לפני.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר שלושה פנדלים, שלושה כרטיסים אדומים, החמצות מדהימות בדקות הסיום, והרבה עצבים ביציעים, בסיום, הקהל הדרומי חוגג בסמי עופר ניצחון מתוק.

צילום: .freepik

Back to top button