מבזקיםמשפטי/פלילי

רצח ירין מסילתי: אב ושני בניו מנתניה מואשמים במעורבותם במעשה

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד צחי גלאם (48), שליו גלאם (22) ואלמוג גלאם (19), אב ושני בניו תושבי נתניה, בגין רצח באדישות ושיבוש מהלכי משפט, זאת לאחר שהיכו ודקרו למוות את ירין מסילתי ז"ל.

על פי הנטען בכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד מורן אדרי-טרבלסי, בין המנוח והנאשמים, היתה היכרות מוקדמת, כאשר נגד המנוח היה צו הרחקה בתוקף מאבי המשפחה צחי נוכח החשד כי המנוח ירה לעברו, וכן, בין המנוח לבין אלמוג ושליו התגלע בעבר סכסוך. בחודש ספטמבר האחרון, ישבו בני משפחת גלאם בחצר ביתם בנתניה כאשר המנוח הגיע למקום כשהוא מצויד באקדח טעון, ודפק על שער הכניסה לבית. שליו ניגש לשער, ופתח אותו כשהוא מלווה באחייניתו בת ה-4 וכשאינו יודע את זהות העומד בשער. בשלב זה, החל המנוח להכות בו באמצעות אגרופו בפניו ולאחר מכן כיוון לעבר פניו את האקדח הטעון והדרוך. הנאשמים הצליחו להדוף את המנוח אל מחוץ לחומת הבית וסגרו אחריו את השער. בשלב זה, קפץ צחי מעבר לחומה והחל להכות את המנוח, כשבהמשך, הצטרפו אליו גם שליו ואלמוג והיכו יחדיו את המנוח באמצעות חפצים, אגרופים, ובעיטות בכל חלקי גופו. במהלך המאבק, דקרו הנאשמים את המנוח בכל חלקי גופו. בהמשך, השליכו הנאשמים את הסכין (או הסכינים), ושליו אף ניסה לברוח מהזירה תוך שטען בפני שוטרת שהגיעה למקום, כי אין לו קשר לאירוע.

במקביל לכתב האישום הוגשה בקשה להארכת מעצר, בה כתבה עו"ד טרבלסי: "המשיבים לא בחלו באמצעים, וגרמו למותו של ירין כאשר הם בחבורה תוך ,שימוש באלימות קשה ובנשק קר. מסוכנותם של המשיבים נלמדת ממעשיהם האלימים ומכך שדקרו את המנוח חמש דקירות במקומות שונים בגופו ולא הרפו ממנו עד לתוצאה הקטלנית".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ירין מסילתי. צילום: מתוך פייסבוק

Back to top button