מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום: תושב חורה נסע במהירות של מעל 200 קמ"ש וברח מהמשטרה

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד איוב רבאדי בן 30 מחורה, אשר נסע בצורה פראית ומסוכנת במהירות של כ-200 קמ"ש, בכביש בו המהירות המרבית המותרת היא 80 קמ"ש, וסיכן נהגים אחרים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין אלכס דרנבוים, בתאריך 25.9.21, נהג הנאשם ברכבו במהירות מופרזת, כשאדם נוסף לידו, בכביש בין עירוני 358, לא נענה להוראות השוטרים, אלא הגביר את מהירות נסיעתו והחל לעקוף בקו הפרדה רצוף כלי רכב שנסעו לפניו. בעת העקיפות, כלי רכב פרטיים ומשאיות שנסעו בנתיב הנגדי נאלצו לסטות במהירות מנתיב נסיעתם לשול הכביש ולבלום על מנת למנוע את התנגשות הנאשם בהם. למרות קריאות השוטרים לעצור, המשיך הנאשם בנסיעה במהירות ובפראות לכביש 3415, ואף הגיע למהירות שעולה על 210 קמ"ש. הנאשם נעצר בכביש 40 דרומית לקריית גת.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. לחובתו של הנאשם עבר פלילי בעבירות שונות ובעבירות תעבורה, והוא אף ריצה עונשי מאסר בפועל. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו, וכן לחלט את רכבו ששימש לביצוע העבירה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

 

Back to top button