חדשות הארץמבזקים

שני בני אדם נזקקו לחילוץ במהלך טיול בנחל אכזיב, אחד מהם הוגדר כמקרה רפואי דחוף

מתנדבי יחידת החילוץ גליל-כרמל של משטרת ישראל סיימו הערב (רביעי) שני חילוצים באזור נחל כזיב. החילוץ הראשון הוגדר ״כחילוץ רפואי דחוף" באזור של הירידה ממצפה הילה לנחל כזיב שבגליל המערבי, המידע הראשוני שנתקבל על ידי יחידת החילוץ היה על מטייל כבן 70 מנתניה שסובל מכאבים בחזה ועם רקע של מחלת לב. למקום נשלח צוות מחלצים שאיתר את המטייל בשטח.

פראמדיק של היחידה העניק למטייל טיפול רפואי ראשוני ומציל חיים. לצוות המחלצים הצטרף צוות טיפול נמרץ של מד"א ובהמשך הוא פונה אל מחוץ לשמורה במסע אלונקות, שם המתין לו אמבולנס טיפול נמרץ שפינה אותו לבית החולים גליל מערבי בנהריה להמשך בדיקות וטיפול.

מימון גבאי, פארמדיק יחידת החילוץ גליל-כרמל מספר: "בהגיעי למקום בו המטייל נמצא ראיתי אדון בן 70 חיוור ומיזע לדבריו עבר לפני שנה אירוע לבבי וכרגע רגיש כאבים בחזה. לשטח הצטרף פראמדיק של מד"א שהתחיל בטיפול תרופתי. לאחר שמצבו הוצב פינינו אותו מחוץ לשמורה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
שני חילוצים בנחל אכזיב
צילום: דוברות יחידת החילוץ גליל-כרמל

בחילוץ השני מדובר בנער בן 17 מהוד השרון שטייל במסגרת בית הספר. במהלך הטיול הוא מעד ונפל, וסבל משבר ברגל. חובש היחידה העניק לו טיפול רפואי ראשוני בשטח והוא פונה במסע אלונקה אל מחוץ לשטח השמורה, שם פקח משרד החינוך פינה אותו לבית החולים גליל המערבי בנהריה.

שני חילוצים בנחל אכזיב
צילום: דוברות יחידת החילוץ גליל-כרמל
שני חילוצים בנחל אכזיב
צילום: דוברות יחידת החילוץ גליל-כרמל

Back to top button