מבזקים

תמי ארד: לא סיכנו חיי לוחמים במבצע להשגת מידע אודות רון

אשתו של הנווט רון ארד, תמי ארד, הגיבה היום (חמישי) בחשבון הפייסבוק לראשונה למאמר בעיתון "הארץ" בו נטען כי סיכנו חיי לוחמים במבצע לאיתור מידע אודות גורלו. "אתחיל מהשורה התחתונה שמדאיגה את (רוגל) אלפר; למרות הפרסומים הרבים, לא סיכנו חיים של לוחמים במבצע האחרון המדובר. אני עומדת מאחורי כל מלה שאני כותבת. בדקתי את הדברים עם בכירים ביותר במוסד לפני המבצע ולאחריו והשתכנעתי שהם דוברים אמת", כתבה.

ארד הוסיפה: "זו ההזדמנות לציין שבמהלך השנים בהם חיפשו אחרי רון, במבצעים השונים שנעשו, לא נהרגו חיילים או אנשי מוסד. גם את העובדה הזו בדקתי עם אותם בכירים במוסד אחרי שבתוכנית הטלוויזיה 'זמן אמת' דובר על 'שובל של גופות'… אני לא יודעת מה עומד מאחורי הפרסומים האלה אבל הייתי מצפה מאנשים שמפרסמים חומרים הנוגעים לחיי אדם, שיבדקו את עצמם לפני שהם קובעים עובדות נחרצות".

תגובה אחת

  1. דבריה של תמי ארד מעוררים אמון רב. סביר להניח שמאחורי שטף הפרסומים האחרונים בנושא הנווט הנעדר עומדים אינטרסים פוליטיים כלשהם שמנסים לרכב על גב הטרגדיה של רון ארד ומשפחתו. טוב יעשו כל הגורמים הפוליטיים והמקצועיים השונים אם יחזירו את הדיון בנושאי נעדרים למומחים שעוסקים בדבר ויחדלו מ פירסומים שספק עם תורמים תרומה כלשהי לסוגיה מורכבת זו.

Back to top button