מבזקיםתאונות עבודה

פועל בן 38 התחשמל במהלך עבודה על מנוף בקריית ביאליק, מצבו קשה

פועל בן 38 התחשמל לפני זמן קצר (חמישי) במהלך עבודתו על מנוף ברחוב החרושת בקריית ביאליק. לוחמי האש מתחנת קריות בסיוע מנוף גבהים והיחידה לחילוצים מיוחדים של תחנת חיפה הגיעו לפועל שהתחשמל בעת שפגע עם במת ההרמה בקו המתח הגבוה, הורידו אותו בצורה בטוחה אל הקרקע שם הועבר לידי כוחות הרפואה. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם חובשי איחוד הצלה העניקו לו סיוע רפואי ראשוני והוא פונה לבית החולים רמב"ם במצב קשה עם כוויות בפלג גופו העליון, כשהוא מורדם.

פראמדיק מד"א אסעד ג'ו חדאד וחובש רפואת חירום אייל מרקוביץ סיפרו: "הגענו למפעל וראינו מנוף בגובה כשהוא צמוד לחוטי החשמל ובתוכו שכב הפועל שהיה בהכרה. בסיוע צוותי הכיבוי עלינו על מנוף נוסף על מנת להגיע לפצוע ולחלץ אותו תוך מתן טיפול רפואי. לאחר שחילצנו אותו, הכנסנו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול כשהוא מורדם במצב קשה."

איציק שעיו חובש באיחוד הצלה מסר: "כשהגעתי לזירה הוא היה עדיין לכוד בתוך המנוף לאחר שלדברי העובדים במקום התחשמל במהלך עבודתו בגובה רב. צוותי כיבוי פעלו ממושכות לחילוצו ולאחר הסיוע הראשוני בזירה הוא פונה למרכז הרפואי רמב"ם בחיפה במצב קשה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שוטרים שהגיעו לזירת התאונה חוקרים את הנסיבות והועבר דיווח למשרד העבודה.

צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל | מחוז חוף
צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל | מחוז חוף

Back to top button