מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: רצח את אשתו לאחר שביקשה להתגרש ממנו, נמלט – וניסה להתאבד

בית המשפט התיר היום (חמישי) לפרסום את זהותו של החשוד ברצח אישה בשנות ה- 50 תושבת מעלה אדומים- קצין צה"ל לשעבר, גיא שפירא ממעלה אדומים. הבוקר תבקש המשטרה להאריך פעם נוספת את מעצרו של החשוד, שנעצר ב- 22 באוקטובר בחשד שרצח את אישתו.

ב- 19 בספטמבר בשעות הצהריים התקבל במשטרה דיווח ממד"א על חשד לאירוע התאבדות של המנוחה בביתה שבמעלה אדומים. חוקרי המשטרה וחוקרי זיהוי פלילי הגיעו לזירה והחלו במלאכת איסוף ממצאים וביצוע פעולות חקירה שבמסגרתם נשלחה גופתה לנתיחה במכון המשפטי באבו כביר.

לאחר נתיחת הגופה, ביום למחרת התקבלו ממצאים המעידים כי ככל הנראה לא מדובר באירוע התאבדות ומיד עם קבלת הממצאים הוקם צוות חקירה מיוחד שהחל בביצוע פעולות חקירה סמויות ובכללן איסוף ממצאים וראיות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החשוד שהיה בפיקוח עשה דרכו לדרום הארץ, התעלם מקריאות השוטרים שהורו לו לעמוד בצד, המשיך בנסיעה פרועה ובהמשך עלה על מחסום דוקרנים שהציבו השוטרים ושרכבו עצר, יצא מהרכב עם נשקו, אותו נשא ברישיון וירה בעצמו. הוא פונה לבית החולים במצב קשה, נעצר ומעצרו הוארך מעת לעת. מהחקירה עולה חשד כי החשוד חנק את המנוחה וגרם למותה.

תיק החקירה מלווה מראשיתו על ידי פרקליט מלווה. וכאמור, היום נעתר שופט בבית משפט השלום בירושלים להסיר את צו איסור הפרסום. והחקירה נמשכת.

ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button