חדשות הארץמבזקים

"שרת התחבורה מפיצה פייק ניוז": ראשי מחאת רכבת הנגב תוקפים את מיכאלי עקב סרטון שהעלתה

שרת התחבורה, מרב מיכאלי, הפיצה היום (חמישי) סרטון ברשת הטיקטוק בו היא מאשימה את חברי מחאת רכבת הנגב בהפצת "פייק ניוז" על כך שטענו כי תופסק תנועת הרכבות מגוש דן לעוטף עזה, טענה שרצה ברשת בימים האחרונים ומעוררת סערה ציבורית רבה.

ממטה המחאה נמסר: "שרת התחבורה מפיצה פייק ניוז ומאשימה בכך את מובילי מחאת רכבת הנגב, בסרטון שהעלתה לרשת הטיק טוק, מאשימה שרת התחבורה מרב מיכאלי את מובילי מחאת הנגב המערבי, ובכללם ראשי הרשויות, בהפצת פייק ניוז, ואף מביעה זלזול במחאתם. מוביל המחאה."

אביחי שלי, כבד ראייה, יוצא יחידת 8200 וחתן תנ"ך עולמי: "אני לא מצליח להבין את ההתנהלות הזו. שרת התחבורה ורכבת ישראל מסרבים להיפגש איתנו, מביעים זלזול פומבי במחאה שלנו ומפיצים פייק ניוז. היא אמורה לשרת ציבור ולא לזלזל בו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"יש איזה פייק ניוז ברשת כאילו שאנחנו הולכות להפסיק את הרכבות עד שדרות ועוטף עזה" פתחה מיכאלי את הסרטון, עוד הוסיפה השרה מיכאלי כי "מ-13 באוקטובר חוזרות כל הרכבות בכל השעות". בארגון מוסרים כי זהו מידע כוזב והוא בדיוק בגדר "פייק ניוז", אותו "פייק ניוז" שבו מאשימה השרה את האזרחיות והאזרחים המוחים יחד עם ראשי הרשויות.

עוד מסרו מארגני המחאה כי בסיום הסרטון זלזלה השרה בשינויים הצפויים והציגה אותם כעניין מינורי בתנועות הידיים, "אנחנו נצטרך לבצע החלפה באשקלון", מבלי להתייחס למשמעות של הארכת הזמנים וטרטור יומי של האזרחיות והאזרחים, ביניהם אנשים רבים עם מוגבלות. ולסיום הוסיפה: "עזבו אתכם מפייק ניוז".

אביחי שלי, מוביל המחאה: "השרה מיכאלי מתעלמת בגסות ובזלזול מהעובדה שהחלפת הרכבת באשקלון, מתווספת לכך שכבר ממילא האריכו לנו את הנסיעה משעה, לשעה וחצי. כנראה שבעיניי השרה תושבי הנגב המערבי הם סוג ב' וניתן להעמיס עליהם ולהרע בנסיעתם כאוות נפשם, מה שלא היה ניתן לעשות לתושבי תל אביב. אם כבוד השרה הייתה בעצמה חלילה מתמודדת עם מוגבלות כמוני וכמו רבים אחרים המשתמשים ברכבת, אולי הייתה מבינה מה "ההחלפה הקטנה" והלא הכרחית הזו באשקלון עושה לנו. יש לנו פתרונות להימנע מההחלפה הזו, אך אתם מסרבים להיפגש עמנו ולא מוכנים אפילו לשמוע".

צילום: לנס הפקות

Back to top button