מבזקיםפוליטי / מדיני

"בתום מסע הטיהורים יתחילו בביצוע": חה"כ לשעבר מהליכוד תוקף את בנט וסער

חה"כ לשעבר מטעם מפלגת הליכוד, אריאל קלנר, צייץ היום בחשבון הטוויטר שלו את ביקורתו על התנהלות שר המשפטים, גדעון סער, על הצעת חוק הגבלת הכהונה שלו, ואת ראש הממשלה, נפתלי בנט, על הדחת הפרופסור איינהורן מהוועדה למינוי בכירים.

בציוצו כתב קלנר: "אמיר אבגי בחוץ, ברדוגו בדרך החוצה. את פרופ' איינהורן הנוכל מדיח וסער עסוק בלהעצים את הפקידות המשפטית. השמאל משתלט על הגבעות השולטות בממשלת ה"10 מעלות ימינה". בתום מסע הטיהורים יחלו בביצוע את המדיניות בגיבוי ארטילרי תקשורתי ומשפטי. והפרחים לאלה שזעקו שנים ש"נתניהו לא מספיק ימני"."

צילום: דוברות הכנסת – עדינה ולמן

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. הטענות המטופשות בדבר השתלטות השמאל ובראשו גדעון סער ובנט על הנעשה במדינה הן טיפדיות ומשוללות כל יסוד רללבנטי. נ יקפאו בעבר א פ שים לתפקידם על רקע נאמנותם האישית לנתניהו ואותם צריך לסלק מכל עמדת השמעה. נתניהו הלך ואין שום הגיון לתת לשום ריו במה רשמית ועמדת עבודה בתשלום של הציבור בכדי לשגריר אין סוף געגועים לנתניהו תוך ביקורת חסרת אחריות וחסרת בסיס על הממשלה הקיימת. פרשנותם לי ים ושמאל נובעת מרצונם לשמר את מקום עבודתם ולא את השקפתם הפוליטית שברובה מתמצית בנאמנות עיוורת למנהיג שהיה ולרווחת רבים איננו עוד על כס השלטון.

Back to top button