חדשות הארץמבזקים

שר הבריאות: תהיה גם תוספת משמעותית של מקומות לימוד בפקולטות לרפואה

עם פתיחת שנת הלימודים האקדמאית, הגיע הבוקר (ראשון) שר הבריאות ניצן הורוביץ לביקור בחוג לסיעוד באוניברסיטת תל אביב יחד עם נשיא האוניברסיטה פרופ׳ אריאל פורת.

שר הבריאות ניצן הורוביץ אמר: "כיף לראות הבוקר את הסטודנטיות והסטודנטים לסיעוד שפותחים היום את השנה. חבר׳ה מדהימים, שמגיעים למקצוע באהבה ובשליחות ענקית. אחיות ואחים עושים עבודה מדהימה בבתי החולים, בתנאים לא פשוטים. זה לא חייב להיות ככה, זה עניין של מדיניות. כבר השנה הוספנו 450 מקומות לימוד לאחיות ואחים, ותהיה גם תוספת משמעותית בפקולטות לרפואה. ככה נזרים חמצן למערכת, נקל על העומסים, נחזק את שירותי הבריאות וגם נקצר את התורנויות. בהצלחה גדולה לכל הסטודנטים והסטודנטים של מערך הבריאות".

מחאת המתמחים. צילום: ללא קרדיט

נשיא אוניברסיטת תל אביב, פרופ' אריאל פורת הוסיף: "משבר הקורונה הציב בפני המערכת האקדמית אתגרים רבים, אך לצד הקשיים המשבר האיץ תהליכים של קידום הוראה חדשנית וחיזוק הבינלאומיות, ובד בבד גם העלה על נס את פעילותם הענפה של הצוותים הרפואיים, שרותי הרווחה, חינוך ועוד. הגידול החד של כ- 50% (תוך שנתיים) בשיעור הסטודנטים בחוג לסיעוד של אוניברסיטת תל אביב בכלל ובמסלול להסבת אקדמאיים בפרט, הוא תעודת הוקרה למסירותם הרבה של האחים והאחיות האקדמאים בבתי החולים ובקופות החולים. כאוניברסיטה המובילה בישראל אנו רואים חשיבות רבה בפיתוחה ובשמירה על חוסנה של מערכת הבריאות הישראלית על כלל רכיביה, לרבות הכשרה מיטבית של הרופאים וסגל האחים והאחיות, לצד הרחבה וחיזוק של מקצועות הבריאות האחרים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
שר הבריאות ניצן הורוביץ. צילום: ללא קרדיט

Back to top button