מבזקים

שרת התחבורה מגיבה לסערה סביב דבריו של אלעזר שטרן

שרת התחבורה, מרב מיכאלי, הגיבה לפני זמן קצר (ראשון) לסערת אלעזר שטרן, שאמר בריאיון שגרס מסמכים עם תלונות אנונימיות כשהיה ראש אכ"א בצה"ל, וגרר אחריו סערה ציבורית ענקית.

"אלעזר שטרן כנראה באמת חושב שתלונה אנונימית נועדה להכפיש או לטרפד, אבל מפספס את העובדה שעדיין, אשה שבוחרת להתלונן מסתכנת בהכפשה ובהשלכות שבחשיפה." כתבה מיכאלי בחשבון הטוויטר שלה.

"לצערי, גם אדם כמוהו, שיודע מה החשיבות של שוויון לנשים, מפספס את האופן שבו אנחנו עדיין חשופות לפגיעה ולמתקפות בעקבות חשיפת הפגיעה בנו." סיימה השרה את דבריה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. חשוב מאד לשמוע ולהבין את ההקשר שבו נאמרים דברים. כשמוציאים משפט בודד משתנה לפעמים כליל המשמעות שאליה כיוון הדובר. אליעזר שטרן דיבר על מכתב אנונימי בענין פסילת מינוי מפקד לשב״כ. כשמבינים את ההקשר לדברים ניתן לקבלם במיוחד כאשר מסתבר שמדובר במיחזור של תלונה אנונימית שנבדקה ב2018!!! לקפוץ בקול צווחה ולהכניס לענין זה את הקיפוח וההתעללות בנשים זו הגזמה מוחלטת. אליעזר שטרן בכהונתו כראש אכ״א עשה רבות בתחום קידום נשים ושיוויון ההזדמנויות בצבא וכשדובר על גריסת מסמכים אמר זאת בהקשר אחר לחלוטין מההקשר של הטרדה מינית. אפשר וראוי בשלב זה לצנן את הרוחות ולחזור לאיזון.

Back to top button