חדשות הארץמבזקים

שני אחים בבי"ח קפלן הצטלמו עם מחבל; בן גביר: "שיעבדו בבית חולים בעזה"

שני אחים ערבים-ישראלים שעובדים בבית החולים קפלן הצטלמו מחובקים עם האסיר הביטחוני מקדאד קוואסמה ששובת רעב ומאושפז במחלקה הפנימית שבה הם עובדים. מדובר באסיר חמאס שמגיע ממשפחה שחלק מאנשיה משתייכים לארגון הטרור. בסרטון נראים השניים ניגשים אל מיטתו, עומדים משני צדדיו ומחזיקים את ידיו – ומצטלמים עימו מחובקים ומחויכים.

ח"כ איתמר בן גביר פנה למנהל בית החולים קפלן ד"ר טריף בדר וביקש לפטר את את האחים המועסקים בבית החולים שהביעו תמיכה באסיר החמאס, הצטלמו איתו והתחבקו .

בן גביר כתב: "מצטלמים עם מחבל ארור זה פשוט בלתי מתקבל על הדעת. בושה וחרפה שאנשים אלו מעריצי טרור ומפגינים אהדה להשמדתנו הם אלו שאחראים על הבריאות שלנו, אי אפשר לסמוך עליהם, שיעבדו בבית חולים בעזה. מי שתומך במחבלים, לא יכול להציל חיים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על פי N12, לאחר שנודע לבית החולים על התיעוד, התקבלה החלטה לזמן את שני האחים לשיחת בירור ראשונית שצפויה להתקיים הבוקר (שני), לאחריה ישקלו בבית החולים בצעדים נוספים.

במכתב ששלח שי גליק מנכ"ל בצלמו למנהל בית החולים קפלן הוא ציין: "אין ספק שחובתם של אנשי צוות בבתי חולים זה להעניק מלוא הזכויות הרפואיות לחולים. על כך אין חולק . יחד עם זאת תפקידם של עובדי בית חולים זה להרבות חיים. מעשה זה הינו הבעת תמיכה במעשי רצח טרור וקיצור חיים. אנשים אלו בחרו להצטלם בפומבי ופגעו בבית החולים ובאזרחי מדינת ישראל. אנשים אלו אינם ראויים ללבוש את מדי בית החולים."
.
שי גליק מנכ"ל בצלמו, מסר: "בכוונתנו לא לוותר עד שצמד החמד הללו יפוטרו. שאנשי צוות רפואה יביעו תמיכה בטרור? שפל כזה עוד לא חווינו! אנחנו דורשים ממנהל בית החולים עוד היום לזמנם לשימוע ולפטרם."

צילום: דוברות הכנסת

Back to top button