מבזקיםפוליטי / מדיני

שקד על הסערה סביב אלעזר שטרן: "בצבא מכתב אנונימי זה לגיטימי"

שרת הפנים איילת שקד התראיינה היום (שני) לוועידת הגולן של מקור ראשון והתייחסה בראיון לכתב העיתון יאיר קראוס גם לסערת אלעזר שטרן. שקד אמרה כי "היא לא רוצה לשפוט אותו כשהוא נמצא בהליך בחירות לסוכנות היהודית". עם זאת אמרה גם שבהשוואה לתלונה האנונימית נגד המועמד לראשות השב"כ ר' שתלונה בצבא צריכה להיבדק- "כשמדברים על הועדה למינוי בכירים, לא סתם הוחלט לא לעסוק במסמך שאגב גם נבדק בעבר. בצבא כשחיילת תחת מפקד ולא רוצה להסתבך בוודאי שמכתב אנונימי זה לגיטימי. בצבא כשמגיעה למפקד תלונה גם אם אנונימית – היא צריכה להיבדק"

שקד התייחסה גם למתיחות עם שר החוץ יאיר לפיד ואמרה ששר החוץ התקשר ואמר כי עשה טעות. על דבריה באמירויות שלא תקום מדינה פלסטינית- "מעריכים פוליטיקאים שאומרים את האמת ולא מסבנים אותם בהתחמקויות דיפלומטיות."

באשר לטענה כי לימינה כבר אין בייס מצביעים אמרה: "לימינה יש בייס. חלקים נרחבים בציונות הדתית, גם אנשים לא דתיים חילוניים ומסורתים שהצביעו ימינה ויצביעו ימינה. אנחנו לא רוצים להיכנס להגדרות. בואו תשפטו אותנו כשנסיים את הקדנציה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

באשר לפגישות חבריה לקואליציה עם ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן, התייחסה בביטול: "שולי, חסר משמעות אמיתית."

באשר לבנייה ביהודה ושומרון אמרה: "אנחנו מתכוונים להמשיך לבנות ביו"ש בדיוק כמו שבנו בשנים הקודמות. הבהרנו גם לממשל הזה שהבניה ביהודה ושומרון תימשך."

על הרחבת ההתיישבות בגול ציינה: "נפעל לשנות שיישוב יצטרך ועדת קבלה מ400 ל600 כדי להתגבר על החשש של המתיישבים לאופי המקום. נקים ועדת משנה ייעודית לרמת הגולן. עכשיו תורכם להראות רצון שאתם מוכנים ורוצים לגדול".

צילום: ועידת הגולן- מקור ראשון. אנצ׳ו גוש ג׳יני

Back to top button