מבזקיםפוליטי / מדיני

שנה להסכמי אברהם: ג'ארד קושנר ואיוונקה טראמפ הגיעו לביקור בישראל

יושב-ראש הכנסת ח"כ מיקי לוי ורעייתו נורית אירחו היום (שני) בלשכת יושב-ראש הכנסת את יושב-ראש מכון הסכמי אברהם גא'רד קושנר ואיוונקה טראמפ ואת ראש המשלחת של שגרירות מרוקו בישראל עבד אל-רחים ביוד וממלא מקום שגריר ארה"ב בישראל מייקל רוטני לפגישה לציון שנה לכינון הסכמי אברהם.

בפגישה נכחו גם חברי הכנסת אופיר אקוניס ורות וסרמן לנדה שארגנו את האירוע לציון שנה להסכמי אברהם ועומדים בראש השדולה לקידום ויישום ההסכמים, מנכ"ל הכנסת גיל סגל, מר אבי ברקוביץ' ומר רוב גרינווי יועציו לשעבר של הנשיא טראמפ ומר אריה לייסטון יועצו לשעבר של שגריר ארה"ב בישראל ומנהל קרן אברהם.

צילום: נועם מושקוביץ – דוברות הכנסת

יושב-ראש הכנסת ח"כ מיקי לוי, ציין: "הסכמי אברהם מביאים עימם רוח חדשה המנשבת במזרח התיכון. רוח של שלום בין העמים ולא רק בין ממשלות. אני מודה לנשיא טראמפ ולג'רד קושנר ורעייתו איוונקה על המעורבות האישית בקידום הסכמי אברהם. אני קורא למדינות ערביות ומוסלמיות נוספות לזנוח את דרך האיבה וללכת בעקבות הסכמי אברהם לנורמליזציה ושלום עם מדינת ישראל״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: נועם מושקוביץ – דוברות הכנסת

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו אמר: ״כל עוד אמרו שאי אפשר לעשות שלום עם העולם הערבי בלי לעשות שלום עם הפלסטינים, לא היינו יכולים לעשות שלום. שברנו את הוטו הפלסטיני והבאנו ארבעה הסכמי שלום היסטוריים, הסכמי אברהם״.

צילום: נועם מושקוביץ – דוברות הכנסת

Back to top button