מבזקיםפוליטי / מדיני

בן גביר לרה"מ: "התחלת במי רוצה להיות מיליונר סיימת בהישרדות עם עבאס"

במסגרת דיון מיוחד, בהשתתפות רה"מ בנט שהתקיים היום (שני), תקף חה"כ איתמר בן גביר את התנהלות הממשלה והעומד בראשה, על הפרת הבטחותיו לציבור.

מדברי בן גביר: "אדוני ראש הממשלה. לפני הבחירות הבטחת לנו את תכנית סינגפור. ואני מצטט:" זוהי תכנית שתהווה תנאי יסוד להקמת הממשלה. ישראל יכולה וצריכה להיות גן עדן, לאנשים עובדים. תכנית סינגפור, כמו הרפורמות שביצעו תאצ'ר ורייגן בעבר, תזניק את ישראל קדימה זו התוכנית הכלכלית הנועזת בתולדות המדינה. עברו חלפו להם פחות מחמישה חודשים, לצערי החלפת את תאצ'ר ורייגן בהוגי דעות כמו מנסור עבאס וווליד טהא (תומכי טרור ורצח חיילים) ואכן חייבים להודות ישראל הפכה להיות גן עדן ! גן עדן לפורעי חוק בדרום ובצפון כאשר אין דין ואין דיין ( רק אתמול התקשרה אלי חיילת מכרמיאל ומיררה בבכי איך פורעים ערבים הרביצו לה ולחברים שלה שבסך הכל הלכו לעשות פק"ל קפה – וחטפו מכות כאשר המשטרה לא הגיעה רק לאחר שעה)".

ח"כ בן גביר המשיך בנאומו ותקף את המצב הביטחוני הרעוע במדינה, הפגיעה בחלשים ובעצמאים: "הצלחת לאחד את כולם נגדך. פגעת במשפחות ברוכות ילדים, בעצמאים, במתמחים, בחקלאים, במטפלות ובנשים חלשות לקראת גיל פרישה ועוד".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

את דבריו סיכם בן גביר בפנייה לרה"מ: "את תכנית סינגפור אפשר להחליף ומעתה אולי אפשר לומר נפתלי שהתחלת בתוכנית מי רוצה להיות מיליונר וסיימת בתוכנית הישרדות גרסת ערערה. 53 מיליארד שקל למנסור עבאס ואין כסף לשכונות בושה".

ארכיון. צילום: דוברות עוצמה יהודית

Back to top button