צרכנות

אילו משחקי חצר כדאי לקנות לילדים?

אם יש לכם בית עם חצר וילדים קטנים שאתם רוצים להעסיק כדי שלא יפריעו לכם בפעולות השגרתיות, אתם חייבים לנסות מספר משחקי חצר אשר יעסיקו את הקטנים שלכם ולכם יאפשרו להתפנות לעיסוקים השונים.

משחקי החצר לילדים שאסור לכם לפספס

יש לכם ילדים קטנים שמפריעים לכם במהלך היום? רוצים להעסיק אותם לכמה שעות ושתוכלו לבצע את הפעלות שלכם ללא כל הפרעה? באמצעות משחקי חצר לילדים. תוכלו לגרום לילדים שלכם לעזוב אתכם לכמה שעות ולהיות עסוקים בפעילות מהנה וגם להפעיל את עצמם. המחשקים עצמם כוללים מגוון נרחב של משחקים בהתאם לגיל הילד. להלן כמה משחקי חצר לילדים שאין ילד שלא יגיד להם לא. משחקי חצר לילדים הפופולאריים ביותר ושכדאי לכם לקנות הם:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לוח קליעה למטרה – לוח קליעה למטרה הוא משחק תחרותי וחשיבתי. במשחק זה עליכם להציב את לוח הקליעה למטרה במרחק של כמה מטרים ולנסוע באמצעות החיצים להגיע כמה קרוב למטרה. השחקן שמגיע הכי קרוב למטרה הוא המנצח. המשחק מגיע עם לוח קליעה למטרה בגול של 18 אינץ' וחיצי מתכת מפלסטיק אותם עליכם לזרוק. אפשר לשחק עם כמה חברים או אפילו לבד.

מתקן כדורסל ביתי – מתקן למשחקי כדורסל מגיע עם מתקן לאימון בקליעה, סל, טבעת ורשת. אפשר לשחק לבד ואף להתאמן למשחקים חשובים או עם כמה חברים ולהתחרות.

טרמפולינה לילדים – מתקן הטרמפולינה מגיע עם ארבע רגליים, מסגרת מתכת מגולוונת עם יריעת קפיצה מבד חזק ועמיד במתיחות. כמו כן, הטרמפולינה כוללת קפיצים, גדר בטיחות ומגן קפיצים מרופד. את הטרמפולינה יש להרכיב בהתאם להוראות בקופסה. השטח שלה מאפשר מקום לכמה ילדים.

פינג פונג – משחק הפינג פונג כולל פינג פונג שולחני עם רשת נמתחת באורך 1.50 ס"מ ושתי מטקות ושלושה כדורים. משחק זה מתאים לשני ילדים אשר מתחרים אחד בשני. אפשר לשחק בה בחצר בכל מקום שתרצו.

מתקן קפיצה מתנפח עם ליצן ומגלשה – מתקן מתנפח צבעוני המתאים לילדים החל בגיל 3 הוא כולל מגלשה וטבעת כדורסל, עמיד וחזק ויכול לשאת משקל של עד 90 ק"ג. במשחק זה קופצים הילדים בדומה לטרמפולינה, מתגלשים במגלשה ונהנים יחדיו.

ערכת כדורגל+ ערכת כדורסל משולבת ב-1 – מתקן למשחק כדורגל וכדורסל בערכה אחת. הערכה מכילה מוטות להרכבה, לוח קליעה, רשתות, כדורים, משאבה ויתדות קיבוע.

מגלשה מתקפלת – מגלשת ילדים שניתן לקפל אותה ולפתוח אותה בגינה ולהתגלש עליה, או אפילו במפרסת של הבית אם יש מספיק מקום. במקום ללכת לגן משחקים אפשר לשים אותה בחצר ולהעסיק את הקטנים.

עם משחקי חצר אלה תוכלו להפעיל את הילדים בחצר עם החברים או אפילו לבד, כל מה שאתם צריכים זה לקנות משחקי חצר לילדים פופולאריים ומהנים ולתת לילדים ליהנות ולשחק.

Back to top button