בריאותמבזקים

הורחבה פעילות המרפאות הניידות לטיפול באנשים בזנות בירושלים

משרד הבריאות מפרסם כי פעילות המרפאות הניידות לטיפול באנשים בזנות שהחלה לפני קרוב ל-20 שנה, כחלק מפעילות מרפאת לוינסקי של לשכת הבריאות ת"א, הגיעה ביום חמישי האחרון גם לירושלים.

המרפאה הניידת התל אביבית, מסיירת מידי ערב בזירות זנות במרכז הארץ ומאפשרת לאנשים בזנות מכל המגדרים והמגזרים להיבדק למחלות מין ול- HIV ולקבל טיפול תרופתי לזיהומים בחינם ובאופן אנונימי. בנוסף, מעניק הצוות סיוע רפואי ראשוני, מידע וייעוץ בנושאי בריאות ורווחה, מחלק קונדומים ומפנה את המעוניינות והמעוניינים לגורמי ייעוץ, טיפול ושיקום נוספים. צוות מיומן של עובדות סוציאליות ומנטוריות מעניק טיפול פסיכו-סוציאלי אשר נוגע הן במיצוי זכויות רפואיות וסוציאליות והן בריפוי טראומות הזנות.

לאחר הבשלת התהליכים המקצועיים והאדמיניסטרטיביים להקמת השלוחה בירושלים על ידי הגורם המפעיל בבירה- אגף הרווחה בעיריית ירושלים, גיוס כוח אדם ובניית מערך טיפולי תוך יצירת חיבורים עם השותפים הרלוונטיים בעיר- יצאה הניידת לסיור שטח ראשון. בסיור השתתפו, עובדות סוציאליות, נשות סיעוד ומנטוריות ממרפאת לוינסקי ומאגף הרווחה העירוני בבירה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

היכולת לקבל כל אדם כאדם בשילוב תפיסה מקצועית מגובשת הרואה את כל צרכיו וקושרת בין גורמים חברתיים ובריאות, הן מאבני היסוד של המרפאות הניידות לטיפול באנשים בזנות של משרד הבריאות ואנחנו תקווה כי במהלך השנה הקרובה, ימשיכו הצוותים לפעול לטובת אנשים בזנות כל המגדרים ויסייעו להם/ן בהיבטים של בריאות ורווחה.

ניתן ליצור קשר עם צוות הניידת במספר הטלפון הזה: 02-6578686.

שעות פעילות מענה טלפוני: ימי א'-ד': 08:00-17:00, ימי ה': 08:00 – 14:00, 17:00 – 22:00. הניידת מסיירת בזירות זנות בימי חמישי בלילה.

כל שירותי הניידת ניתנים בחינם ובאופן אנונימי(!) לכל פונה, ללא הבדל מין, מגדר, גיל, נטייה מינית, סטאטוס או עיסוק.

צילום: רני חלאבי מנהלת פעילות השטח של המרפאה הניידת ת"א

Back to top button