חדשות הארץ

מנהל המרכז הרפואי שיבא השתתף בפורום העסקים הישראלי בדובאי

פרופ׳ יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי שיבא, נאם היום (ראשון), במסגרת פורום העסקים הישראלי של בנק הפועלים ומכון היצוא, שמתקיים כעת באבו דאבי.

מדברי פרופ' קרייס: "תחום הבריאות הוא המנוע הפנימי לשלושה מרכיבים בסיסיים – צמיחה כלכלית, שוויון ושלום". בדברים אלה פתח מנהל המרכז הרפואי שיבא, פרופ' יצחק קרייס, את דבריו בנאום שנשא.

עוד הוסיף קרייס: "תחום הבריאות הוא הכוח המניע שתורם יותר מכל לשגשוג שלנו כחברה", אמר פרופ' קרייס, והוסיף כי "המשאב האנושי הוא זה המעניק טיפול רפואי מעולה והוא זה שמהווה קרקע פורה לרעיונות, מכשירים רפואיים חדשים, פטנטים ופתרונות חדשניים רבים. אלה הם האנשים, בני האדם, שמשפיעים על הבריאות בכל הדרכים – על ידי יצירת משאבים חדשים, תעשיות, שווקים, יצוא ועוד – ברמה הלאומית והבינלאומית".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לדברי פרופ' קרייס: "תחומי הדיגיטציה והטלה-רפואה מאפשרים להפוך את כל שירותי בית החולים לזמינים לכולם, בכל מקום ובכל זמן. אנו מאמינים כי רפואה ומדע הם נטולי גבולות ופוליטיקה. זוהי רק ההתחלה – צעד קטן עבור עמיתינו הרופאים באיחוד האמירויות, אבל צעד ענק בדרכנו המשותפת לעשות היסטוריה ולהפוך את עולם הבריאות לגשר לשלום".

מנהל המרכז הרפואי שיבא השתתף בפורום העסקים הישראלי בדובאי
צילום: המרכז הרפואי שיבא

Back to top button