חדשות הארץמבזקים

נשיא המדינה ורעייתו השתתפו בטקס חלוקת תעודות לבוגרי תכנית המנהיגות של קרן מנדל

נשיא המדינה, יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, השתתפו היום (ראשון) בטקס חלוקת תעודות לבוגרי תכנית המנהיגות של קרן מנדל שנערך בתיאטרון ירושלים. נשיא המדינה ורעייתו שוחחו עם מובילי ובוגרי התוכנית ונשיא המדינה נשא דברים.
 
הנשיא פתח ואמר: "אני מאד מתרגש להיות כאן עם מיכל, בעיקר בזכות האהבה שלנו למורט מנדל וההערכה העצומה שלנו למכון מנדל. מורט השאיר לנו ירושה אדירה. הוא השאיר למדינת ישראל מתנה עצומה בדמות הפעילות הייחודית של מכון מנדל. אתם היום מסיימים את המסלולים השונים כבוגרות ובוגרי המכון לשנה זו ואני רוצה לומר לכם שאתם בעצם הופכים להיות עמודי התווך של הציבוריות הישראלית בכל המעגלים המשפיעים על החיים של כולנו. יצאתם הרבה יותר טובים ומוכשרים ליעדים אליהם אתם חותרים מאשר שנכנסתם. אני יודע שאתם פזורים בכל העשייה הציבורית הישראלית ואני חייב לומר לכם שאני כנשיא מרגיש הרבה יותר טוב ובטוח בידיעה שאתם אלה שמגיעים למעגלי ההשפעה לאחר שעברתם את הכשרת מכון מנדל."
 
עוד הוסיף: "אני חושב שהמאפיין את התקופה בה אנו חיים הוא שאנו מפנימים כמדינה וכחברה את המגוון הרחב של הגוונים שבתוכנו. מכון מנדל היה בין הראשונים להפנים ולהטמיע זאת בציבוריות ובמערכת הציבורית הישראלית. אני כל כך שמח לראות פה בוגרות ובוגרים מהחברות השונות- מהחברה הערבית והחברה הדרוזית, מהחברה החרדית ומכל מעגלי החיים המשקפים את היופי של הפסיפס הישראלי. אני דוגל בצורה מוחלטת ביכולת להושיט יד לאחר ולהכיר בגדולתו ויכולותיו ללא הבדלי צבע, כיפה, לבוש או אמונה. אני חושב שהיופי שלנו כמדינה וכעם זו העובדה שלמרות כל הקשיים אנחנו מצליחים לשבת יחד, ללמוד יחד ולעשות טוב ביחד. אני מאחל לכולכם- תמשיכו לעשות טוב, תכירו באחר, כפי שהכרתם כאן, ותמשיכו להשפיע על מדינת ישראל לדורות. תודה רבה לכם ובהצלחה רבה."
 

נשיא המדינה ורעייתו השתתפו בטקס חלוקת תעודות לבוגרי תכנית המנהיגות של קרן מנדל
צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ
נשיא המדינה ורעייתו השתתפו בטקס חלוקת תעודות לבוגרי תכנית המנהיגות של קרן מנדל
צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

Back to top button