כלכלהמבזקים

חה"כ ביטון על הפחתת האגרות: גאה שוועדת הכלכלה בראשותי הצליחה לקדם את הרפורמה

שר האוצר אביגדור ליברמן, סגן השר אביר קארה ויו"ר ועדת כלכלה מיכאל ביטון, סיכמו היום (שני) על ביטול אגרות שיווק ושינוי גוון המוטלות על תמרוקים מיוצרים ומיובאים.

שר האוצר אביגדור ליברמן: "הפחתת האגרות היא עוד צעד במסגרת הרפורמה ביבוא, אשר צפויה להפחית את נטל הרגולציה לעסקים ולהביא להפחתת יוקר המחיה לציבור."

סגן השר אביר קארה: ״חודשים נלחמנו בכיכרות מחוץ לכנסת להורדת החסמים שפוגעים בבעלי העסקים הקטנים ומנפחים את יוקר המחיה. ההסכמות אליהן הגענו היום הן ניצחון אדיר למאבק השולמנים ובשורה אדירה לציבור ואני גאה שדרישות השולמנים הופכות למדיניות רשמית של ממשלת ישראל. אני מודה לראש הממשלה, שרת הכלכלה, שר האוצר ויו״ר ועדת הכלכלה על השותפות האמיצה!״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ מיכאל ביטון: "הרפורמה ביבוא כבר שנים יושבת על שולחנות הממשלה ולא מתקדמת, אני גאה שוועדת הכלכלה בראשותי הצליחה לקדם את הרפורמה, להגיע להסכמות רחבות ובקרוב גם להביא בשורה צרכנית לציבור הישראלי ולהילחם ביוקר המחייה."

חברת ועדת כלכלה ויו"ר הועדה לזכויות הילד ח"כ מיכל שיר: “לאחר שבועות ודיונים רבים בחוק היבוא בהם שמענו, דנו ונלחמנו. אני שמחה שהדרישות שהעמדתי התקבלו ושיחד, הצלחנו להגיע להסכמות ולהוביל לשינוי משמעותי בחוק הייבוא. שינויים אשר יפתחו את השוק לתחרות, יקלו ברגולציה ויחסכו לאזרחי ישראל מיליוני שקלים בשנה. מדובר בחוק היסטורי המביא איתו תקווה חדשה לאזרחי ישראל”.

חבר ועדת הכלכלה ח״כ רון כץ: ״הרפורמה המבורכת ביבוא תביא בשורה אמיתית לבעלי העסקים ולאזרחי ישראל. שנים שהנושא לא העסיק את נציגי הציבור. אישור הרפורמה תוביל לירידת מחירים, הקלה ביוקר המחייה ותתרום לצמיחת המשק הישראלי ולהגברת התחרות. אני מודה לשרת הכלכלה אורנה ברביבאי וליו״ר ועדת הכלכלה ח"כ מיכאל ביטון, על קידום הרפורמה באומץ ובנחישות״.

צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

Back to top button