צרכנות

קורס טכנאי סלולר – העולם התקדם וכך גם הזדמנויות העבודה

העולם שלנו נהיה הרבה יותר מפותח ובעשרים השנים האחרונות נוצרו כל כך הרבה הזדמנויות עבודה שלא היו קיימות בעבר. עם השינויים הגיעה גם תפיסת לימודים אחרת, ממוקדת, שמאפשרת ללמוד כדי לעבוד, מיד. המינהל הטכני הוא דוגמה למוסד שמכיר היטב את השוק, השינויים ומציע לתלמידיו קורסים איכותיים לבניית קריירה.

תפיסת הלימודים השתנתה וברור היום שיש צורך בקורסים במגוון רחב של תחומים, לצד התארים המוכרים. הקורסים הנלמדים ממוקדים, מעניקים ידע רב למשתתפים ומאפשרים להם להשתלב בשוק העבודה או לפתוח עסק עצמאי, תוך זמן קצר. דוגמה מצוינת לכך היא קורס טכנאי סלולר שמלמד את כל מה שחשוב לדעת על שירות ותחזוקת טלפונים סלולריים.

כולנו הולכים עם המכשיר הנייד

המכשיר הנייד שלנו הוא כבר מזמן הרבה יותר מאשר מכשיר טלפון המיועד לשיחות יוצאות. מעבר לצילומים ושליחת הודעות, אנחנו אוגרים במכשיר הנייד כל כך הרבה מידע כך שהוא הופך לאחד המכשירים החשובים עבורנו. פגיעה, חשיפה לאזור לח ותקלה מכל סיבה שהיא, יכולות להוביל לתסכול רב ופגיעה בשגרה. לכן, ישנה חשיבות גדולה כל כך ודרישה לאנשי מקצוע שידעו להתמודד עם כל אלה ולהחזיר את המצב לאחור.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לצד הקדמה של המכשירים עולה הצורך באנשי מקצוע שידעו לטפל בהם במקצועיות. במסגרת לימודי קורס טכנאי סלולר, המשתתפים לומדים על שיטות השידור של החברות השונות ואת כל מה שחשוב לדעת על המכשיר הסלולרי. המינהל הטכני מקפיד לשים דגש על לימודים מקיפים ומעמיקים שמאפשרים לבוגרים לא רק להחליף חלקים פלסטיים אלא להכיר את כל הרכיבים שיש במכשיר.

מה לומדים במסגרת קורס טכנאי סלולר?

במסגרת הקורס המשתתפים לומדים את יסודות החשמל, מבנה הרשתות הסלולריות, מערכות ההפעלה, קריאת סכמות ולצד זאת את כל הפעולות שיתכן ויצטרכו לבצע בעתיד. המשתתפים לומדים כיצד לטפל בחומרה כולל החלפה של כל מרכיב במכשירים השונים (והבנה כיצד להתמודד עם מכשירים שעוד יגיעו בעתיד) וטיפול בבעיות תוכנה כולל אובדן מידע ואחרות.

הקורס מכשיר את המשתתפים בהתמודדות עם תקלות שנראות קטנות מאד ועם תקלות מורכבות כולל כאלה שדורשות הלחמות. כיוון שחשוב להכשיר את אלו שמגיעים לקורס לשלב הבא בקריירה שלהם, במינהל הטכני מייחסים חשיבות גם להכנה לראיונות עבודה.

העולם פתוח עבור טכנאי סלולר

הדרישה לטכנאי סלולר עולה ותמשיך לעלות. גם אלו שמקפידים לשמור על המכשיר הנייד שלהם מגלים לא פעם שהוא "מפתיע" אותם ובדרך כלל "ברגע הלא נכון". אין כל ספק כי תפקידם של הטכנאים חשוב וכי הדרישה לשירותים אלה הולכת וגוברת. את העבודה יכולים הטכנאים לבצע במסגרת המעבדות של החברות הסלולריות, מעבדות פרטיות וגם לפתוח עסק כעצמאיים.

בוגרי הקורסים מופתעים לא פעם כי הם יכולים להשתלב במקומות עבודה יציבים ובחברות גדולות. התפקיד של מוסד ההכשרה הוא לתת את הדחיפה המתאימה בכיוון הנכון ולכן במינהל הטכני מלווים את הבוגרים ומסייעים להם להשתלב בשוק העבודה. אין כל ספק כי זוהי הדרך החכמה והמתקדמת יותר לפתוח בקריירה.

הדרך הבטוחה לעבודה

התחלנו את הכתבה בהסבר על כך שהעולם שלנו התקדם בעשורים האחרונים. לצד הקדמה הוא הפך להיות מעט מבלבל כשישנם מקצועות רבים שכמעט ולא נדרשים יותר. הדרך הבטוחה להשתלבות בשוק העבודה היא ללמוד מקצוע מעשי, בעל דרישה גבוהה ושיתאים גם לאלו שרוצים לעבוד כשכירים וגם לאלו שרוצים לעבוד כעצמאיים.

לימודי טכנאי סלולר יכולים להתאים לאלו אשר בטוחים שזהו המקצוע שהם רוצים להשתלב בו וגם לאלו שרוצים להיכנס לעולם העבודה ובעתיד להמשיך את הקריירה בתחומים שונים. אל הקורס מגיעים חיילים משוחררים, הורים שרוצים לשנות את כיוון העבודה שלהם ורבים נוספים. לנוחיות המשתתפים, הקורסים של המינהל הטכני מתקיימים במסלולי ערב, שישי ומסלול מואץ כך שכל אחד ואחת יכולים למצוא את הדרך שלהם לפיתוח קריירה.

Back to top button