מבזקיםתאונות דרכים

גבר בשנות ה- 30 לחייו נהרג בתאונת דרכים בכביש 1 סמוך לאזור

נהג רכב בשנות ה- 30 לחייו נהרג לפני זמן קצר (שלישי) תאונת דרכים בין משאית לרכב פרטי בין מחלף קיבוץ גלויות לכיוון גנות סמוך לאזור. הגבר חולץ על ידי כוחות החילוץ מהרכב והועבר לידי כוחות הרפואה. חובשים ופאראמדיקים של מד"א יחד עם חובשי איחוד הצלה ביצעו בו בדיקות רפואיות ונאלצו לקבוע את מותו במקום.

חובשי רפואת חירום במד"א שי בכר ורזיאל יוסופוביץ סיפרו: "מדובר בתאונה קשה מאוד בין רכב פרטי למשאית. הרכב היה במרכז הכביש כשהוא מעוך לחלוטין ובתוכו נלכד הפצוע כשהוא מחוסר הכרה ועם חבלה רב מערכתית קשה מאוד. תוך כדי פעולות החילוץ, ביצענו בו בדיקות רפואיות, אך הוא היה ללא סימני חיים לצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום."

יניב אביוב חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות משאית ורכב פרטי. למרבה הצער נקבע מותו של נהג הרכב עקב אופי הפציעות מהן סבל. עומסי תנועה נוצרו ממחלף קיבוץ גלויות לכיוון גנות עקב אופי התאונה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בוחני התנועה של משטרת ישראל במחוז ת"א אוספים ממצאים בזירת התאונה, לבדיקת הנסיבות. בעקבות הטיפול בתאונה חסמה המשטרה שני נתיבים. ציבור הנהגים מתבקש להישמע להוראות השוטרים במקום ולנסוע בדרכים חלופיות.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button