מבזקיםספורט

רה"מ בנט באימון של הפועל י-ם בכדורסל: "המערכה מול הדלתא לא נגמרה"

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ביקר היום (שלישי) באימון של קבוצת הפועל ירושלים בכדורסל, ביחד עם שר התרבות והספורט, חילי טרופר, בעלי הקבוצה, איל חומסקי, מנכ"ל הקבוצה, גיא הראל, מאמן הקבוצה, אורן עמיאל, והמנהל המקצועי, יותם הלפרין.

ראש הממשלה הדגיש בפני הנוכחים את רצונו לשמירה על עולם הספורט פתוח' תוך התמודדות עם נגיף הקורונה. השחקנים והצוות המקצועי הודו לרה"מ ולשר טרופר על התנהלות אחראית וקשובה לכל אורך הדרך.

צילום: חיים צח/ לע״מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, אמר: "אני שמח מאוד שהגענו לכאן הבוקר, יחד עם ידידי, שר התרבות והספורט חילי טרופר. יש פה גם את אנתוני בנט, אז אני מרגיש שאני בתוך המשפחה. זה משמח מאוד לראות שהחיים חוזרים למסלולם, אתמול היה משחק מוצלח עם ניצחון והרבה מאוד אוהדים. המטרה שלנו הייתה מההתחלה – חיים לצד הקורונה, ולא לסגור כל היום את המדינה, שזה הכי קל אבל הכי מזיק. כרגע אנחנו במגמה יורדת של תחלואה, יכול להיות שבקרב הזה מול הדלתא אנחנו כרגע מובילים, אבל המערכה לא נגמרת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: חיים צח/ לע״מ

בנט הוסיף: "אל מול עולם הספורט אנחנו נעשה הכל כדי שגם בהמשך נוכל לקיים את הספורט, במקביל לגלים שעלולים להגיע. אנחנו יושבים ומוצאים את הפתרונות הכי יצירתיים כי ספורט זה שמחת חיים, ספורט זה בריאות, ספורט זה בריאות הנפש. ספורט זה גם תעסוקה ומקור כלכלי להרבה מאוד אנשים, וזה חשוב לא פחות מהטיפול בקורונה עצמה. אני רוצה לאחל לכולכם הצלחה. מכיוון שחילי ואני באנו לפה, אז הציפייה שלנו זה שאתם תהיו אלופי אירופה. זו הציפייה, היא לא בשמיים. אנחנו סומכים עליכם".

צילום: חיים צח/ לע״מ

שר התרבות והספורט, חילי טרופר, הוסיף: "אני מודה לראש הממשלה על הגיבוי לאורך כל הדרך ועל הבחירה שלו לאפשר לספורט להישאר פתוח. זה נכון כלכלית עבור אלפי אנשים שמתפרנסים בתחום וזה נכון ערכית, עבור מאות אלפי אוהדים שיכולים להגיע ולהתרגש ממשחקים. הודות להחלטת הממשלה לשמור את הספורט פתוח אנחנו יכולים לפתוח את העונה ביחד איתכם בהתרגשות גדולה תוך שמירה על בריאות האוהדים".

Back to top button