מבזקיםפוליטי / מדיני

חה"כ מירי רגב לקואליציה: תסתכלו למשפחות השכולות בעיניים

חה"כ מירי רגב ממפלגת הליכוד נאמה היום (רביעי) במליאת הכנסת, במסגרת הצעת חוק שהגישה למניעת מימון ציבורי לגופי תרבות אנטי ישראליים. לאחר הפלת החוק בידי הקואליציה, כתבה רגב בחשבון הפייסבוק שלה: "קואליציית ההונאה הפילה את החוק הזה. תתביישו לכם".

בפוסט המלא כתבה רגב: "ממשלת עבאס, בראשות "בנט  והתעויוט", 'תקווה עלובה',  'אין עתיד' ושאר חברי ממשלת "סוף העולם שמאלה" (אם כבר חיים בסרט, אז עד הסוף…), מעוניינים רק בדבר אחד, להפוך את מדינת ישראל למדינת כלל אזרחיה. היום העליתי שוב את חוק הנאמנות בתרבות, חוק שמונע מימון ציבורי לגופי תרבות, שחותרים כנגד מדינת ישראל, שמבזה את חיילי צה"ל, ואת סמלי המדינה. חוק שמציב תמרור אחד "עצור, הסתה לפניך" – זה התמרור; "עצור, הסתה לפניך" – על חשבון הקופה הציבורית."

בנוגע לטענה כי מדובר בחוק הנועד לסתימת פיות אמרה: "אין כאן שום סתימת פיות, שום פגיעה בחופש הביטוי, אין כאן שום כוונה כזאת. איפה הפייק ימין? גדעון סער, אלקין, איילת שקד, בנט, כולם טובים בדיבורים. אני לא מצפה שעבאס, מרצ, מיכאלי, לפיד- יצביעו בעד החוק הזה. אבל אתם, אתם שקוראים לעצמכם ימין. ממשלת עשר מעלות ימינה, עאלק. קואליציית ההונאה הפילה את החוק הזה. תתביישו לכם, תסתכלו למשפחות השכולות בעיניים. #הציבוררואהלכם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אתר הכנסת

Back to top button