חדשות הארץמבזקים

מעלות: חזרו מקניות ושכחו את הילד ברכב שלמרבה המזל חולץ בשלום

קריאה התקבלה הערב (רביעי) במוקד ארגון ידידים, אודות ילד כבן שלוש ממרר בבכי שמנסה לצפור ודופק על החלון מתוך רכב נעול, ברחוב סיגליות במעלות. ערן בנימיני, אחראי מתנדבים מעלות, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו, חילץ ערן את הילד בשלום ובזריזות, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

ערן מספר: "מדובר במשפחה שחזרו מקניות, ולאחר שהורידו את המצרכים לביתם נעלו את הרכב כשהילד בפנים. הילד המתוק שגילה הרבה תושייה החל לצפור ולדפוק על החלון בכדי למשוך תשומת לב. עובר אורח שהבחין בו התקשר מיד למוקד החירום של ידידים ודיווח על המקרה. קיבלתי את הקריאה כשהייתי בביתי במרחק 2 רחובות מהכתובת, ותוך 60 שניות הגעתי למקום. חילצתי את הילד במהירות ובשלום ושאלתי אותו היכן משפחתו. הילד הראה לי איפה הוא גר ולקחתי אותו לביתו. בני משפחתו היו המומים ונרגשים עד דמעות כשראו אותי, והבינו מה יכול היה לקרות לולא תושייתו של בנם וערנותו של עובר האורח. יצאתי בתחושה מדהימה של הצלת נפשות אמיתית".

מעלות: חזרו מקניות ושכחו את הילד ברכב שלמרבה המזל חולץ בשלום
צילום: ידידים

בידידים שבים ומזכירים להורים להקפיד על נשיאת המפתח בכל יציאה מהרכב קצרה וארוכה כאחת, מחשש לנעילה מרכזית כשהילד בפנים לבדו. בעת נעילה צרו קשר עם המוקד במספר 1230 ללא כוכבית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button