מבזקים

השר לביטחון הפנים: "מחזירים אט אט את המשילות לדרום"

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, כתב היום (רביעי) פוסט בחשבון הפייסבוק שלו בנוגע לפעילות משרדו בטיפול הפשיעה וחוסר המשילות בדרום הארץ.

דברי בר לב בפייסבוק: "מחזירים אט אט את המשילות לדרום. בבוקר, כשהייתי בדרך לבאר שבע, הודיע ראש הממשלה נפתלי בנט שהוא מקבל את המלצתי לגיוס שתי פלוגות מילואים של מג"ב לחיזוק כוחות המשטרה במחוז דרום. בפגישה בעיריה עם ראש העיר רוביק דנילוביץ׳ שמעתי ממנו כי תחושת הביטחון של תושבי העיר, שהייתה בשפל המדרגה לפני זמן לא רב, נמצאת בתהליך של שיפור. אנחנו מחויבים להמשך חיזוק תחושת הביטחון של תושבי העיר, דיברנו על חמ"ל הסיכולים של משטרת ישראל שפועל בעיר, על פרויקט הרחפנים שפיילוט שלו כבר התחיל ומסייע באיתור מרחוק והכוונה של כוחות למנוע בריונות בכבישים על ידי עבריינים שמשתוללים בכבישים וגם על עוד מבצע מוצלח של החטיבה הטקטית של משמר הגבול שבוצע לפנות בוקר לאיתור נשק בלתי חוקי, סמים ועוד. ואנחנו רואים תוצאות."

"כשאני משווה את הנתונים על תפיסות נשק בלתי חוקי, סחיטה, ירי באוויר ופשיעה חקלאית מספר המעצרים עד תום ההליכים בארועים אלו בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, יש עלייה של כ 100% ויותר בכל המדדים. לעיתים יש חוסר התאמה בין מה שיוצא בתקשורת לבין המציאות בשטח, אבל אין לנו מה לעשות בנידון – זו המציאות ואנחנו חייבים להיות קשובים לרחשי הציבור. אין לנו ברירה אלא להתמודד עם התחושות ולספק לציבור יותר ביטחון דרך המשך עשייה והצלחות. תופעת הפשיעה בישראל והפגיעה במשילות בנגב הן כמו תמנון ששולח זרועות לכל מקום. נוריד זרוע אחת, תבוא אחרת. לכן אנחנו צריכים להלום ישירות בראשו של התמנון. ב-2022 אנחנו נגדע את ראש התמנון הזה משתי סיבות – כי יש לנו משטרה מצוינת וכי אין לנו ברירה." חתם בר לב את דבריו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button