חדשות הארץמבזקים

עפולה: פעוט כבן שנתיים ננעל ברכב לבדו וחולץ בשלום

קריאה התקבלה היום (רביעי) במוקד ארגון ידידים, אודות פעוט כבן שנתיים שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו ברחוב הרצל בעפולה. ליאור ועקנין, מנהל סניף אשקלון, היה מוקדן באותה עת וקיבל את השיחה. מואייד זועבי, מנהל סניף עפולה, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ מואייד את הפעוט בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

מואייד מספר: "קיבלתי קריאה לסיוע בחילוץ של ילד נעול ברכב. הייתי בפגישת עבודה בשלבי סגירת עסקה עם לקוחות. לא היססתי לרגע, עזבתי מיד ויצאתי למקום. תוך דקות חילצתי את הפעוט בשלום והעברתי אותו לידי האמא. אחרי החילוץ, סיפרה לי האמא, שהיא קשרה את הילד בכסא ונתנה לו לרגע את המפתח של הרכב ויצאה רק כדי להכנס למושב הנהג. תוך שניה הילד לחץ על השלט ונעל את עצמו ברכב. אני כל כך שמח שהצלחתי לסייע. אין לתאר את ההרגשה הזו שאחרי החילוץ."

ליאור הוסיף: "קיבלתי את הקריאה הטלפונית, דאגתי ללוות את האם לאורך זמן ההמתנה לכונן שעשה את דרכו למקום. קור הרוח של האם, סייע מאוד לחילוץ המהיר והמוצלח."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
עפולה: פעוט כבן שנתיים ננעל ברכב לבדו וחולץ בשלום
צילום: ידידים

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עמם את המפתח בכל יציאה וכניסה לרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית


צילום: ידידים

Back to top button