מבזקיםמשפטי/פלילי

הפשיעה במגזר הערבי: 17 רכבי יוקרה נתפסו ע"י המשטרה, ארבעה חשודים עוכבו לחקירה

במסגרת המאבק נגד הפשיעה הכלכלית של גורמים עבריינים, בוצעה הבוקר (חמישי) בישוב ירכא פעילות אכיפה של המפלג לאכיפה כלכלית בלהב 433, ביחד עם חקירות מס הכנסה חיפה ברשות המיסים ועשרות שוטרים מתחנת גליל מערבי ממחוז חוף.

על פי החשד, חלק מהחשודים בעלי מגרש לכלי רכב יוקרתיים, פעלו בניגוד לחוק בתחום ייבוא ומכירה של כלי רכב יוקרתיים, כאשר היקף העבירות לכאורה נאמד בלמעלה מ-30 מיליון ש"ח.

כאמור, במהלך הפעילות בוצעו מספר חיפושים בעסק ובבתיהם של מספר חשודים ונתפסו 17 רכבי יוקרה בשווי 10 מיליון ש"ח וכן, הוקפאו חשבונות בנק בשווי עשרות מיליוני שקלים. מטרת הפעילות "שולחן עגול" הינה בשילוב הכוחות של גורמי האכיפה השונים כחלק מהגברת המשילות והציות לחוק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתום הפעילות עוכבו לחקירה ארבעה חשודים, חלקם בגין קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לביצוע פשע עבירות הלבנת הון, עבירות עפ"י פקודת מס הכנסה וחוק רישוי שירותים ומקצועות בענף הרכב. בכוונת המשטרה וגורמי האכיפה לפעול בהליך חילוט בנוגע לחלק מהמוצגים שנתפסו.

החקירה מנוהלת במשטרת ישראל בשיתוף פעולה עם יחידת החילוט באפוטרופוס הכללי ובליווי פרקליטות חיפה (פלילי ואזרחי).

מהמשטרה נמסר: "אנו נמשיך להגביר את האכיפה בתחום הפשיעה הכלכלית, כחלק מהמאבק בפשיעה בחברה הערבית, במטרה לחשוף ולמוטט את התשתית הכלכלית של מחוללי הפשיעה הפוגעים בתחושת הביטחון של האזרחים."

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button