מבזקיםמשפטי/פלילי

"התנפלו על קצין צה"ל": שני קטינים מדרום הר חברון מואשמים בהתפרעות

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה היום (חמישי) לבית משפט השלום לנוער בעיר כתב אישום נגד שני קטינים (15,17), תושבי דרום הר חברון, בגין אירוע האלימות בדרום הר חברון לפני כחודש.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מנאל אבו עאמר, לפני כחודש התרחשה התפרעות בכפר הפלסטיני מופקרה בדרום הר חברון, במהלכה עשרות צעירים יהודים רעולי פנים, מצוידים באלות וסכינים נכנסו לתוך הכפר הדפו את תושבי הכפר, יידו אבנים, שברו חלונות בשלושה מבני מגורים, שחררו צאן ממכלאה, ניפצו שמשות רכבים ולוחות סולאריים באמצעות יידוי אבנים, דחפו וגרמו נזקים לכלי רכב, ניקבו גלגלים וגרמו נזק למיכל מים. במעשים הללו לקח חלק אחד הנאשמים ונאשם נוסף הסתובב בתוך הכפר ברכב שטח. בהמשך לאירוע, החלה התקהלות נוספת באזור, במהלכה הגיע לגבעה קצין צה"ל והרחיק את אחד היהודים מהמקום, אז התנפלו עליו המתפרעים, ביניהם אחד הנאשמים, דחפו ותקפו אותו וגרמו לו לחבלה.

הנאשם בן ה-15 מואשם בגין ביצוע עבירות של התפרעות שסופה נזק, היזק בזדון וניסיון תקיפה. הנאשם בן ה-17 מואשם בגין ביצוע עבירות של התנהגות העלולה להפר את השלום ותקיפת עובד ציבור בנסיבות מחמירות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. אלי ות זו אלימות ותו לא. אלימות מאורגנת בחסות מנהיגי הקהילה כשהם שולחים ל״חזית״ את ילדיהם זו פחדנות והפקרות שיש לשים לה סוף. אם בני הנוער לא שפיטים או שהעונשים שהחוק מטיל עליהם אינם עומדים בשום פרופורציה למעשיהם צריך להעמיד לדין את הוריהם כי הם אחראים עליהם. כשמחבל יוצא מביתו ומבצע מעשה חבלה לא בודקים את גילו והורסים את בית משפחתו. אם יש חוק במדינה אז צריך חוק אחד ולא צביעות מסוכנת. לא רחוק היום והאלימות הנפשעת של ״נערי הגבעות״ תגיע גם לרחוב היהודי בכדי לפתור שאלות כמו מיהו יהודי, מהי כשרות ועוד סוגיות מסוג זה. צריך לשים לזה סוף לפני שיהיה מאוחר!!!

Back to top button