חדשות הארץמבזקים

השר לביטחון פנים וראש אגף ס'יף ביקרו באום אל פאחם

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, סגן השר, ח״כ יואב סגלוביץ', מנכ״ל המשרד תומר לוטן וראש אגף ס'יף ,ניצב ג׳מאל חכרוש, ביקרו הבוקר (שישי) באום אל-פאחם ופגשו את ראש העיר, ד״ר סמיר מחאמיד כדי לדון במצב הפשיעה החמור בעיר.

בתום הפגישה מסר השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב: ״לנוכח מצב הביטחון המתדרדר בעיר עלינו לספק מענה מידי לכך ולעצור את כדור השלג הזה. לאור זאת הנחיתי את ראש אגף ס׳יף במשטרה, ניצב ג'מאל חכרוש, להציג לי בתוך ימים ספורים בשיתוף הציר הפיקודי, ממפקד התחנה ועד המפכ״ל, תכנית שמטרתה לעצור בצורה משמעותית את מה שקורה כאן בעיר״.

סגן השר יואב סגלוביץ' הממונה מטעם הממשלה למאבק באלימות ובפשיעה בחברה הערבית: ״היום בביקור שמענו שוב מצוקה אמיתית של תושבים שדורשים את המובן מאליו – ביטחון אישי. התופעה הזאת חייבת להיפסק והחובה של המדינה לייצר ביטחון לתושבים בכל מקום בארץ. נעשה הכל להחזיר את הביטחון האישי לתושבים. גם אני, באופן אישי, מחויב לשינוי מהיר. זה התפקיד שלנו.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ״ל המשרד, תומר לוטן: ״שמחתי ללמוד מקרוב על המחויבות המרשימה של עיריית אום אל פאחם למיגור האלימות והפשיעה בעיר. המשרד יהיה שותף נאמן להנהגה המקומית והקהילה ויסייע בקידום פעולות ופרויקטים ייעודיים״.

ראש אגף ס׳יף, ניצב ג׳מאל חכרוש: ״ביקור העבודה היום עם השר לבט"פ היה מקצועי לאור האירועים האחרונים באום אל פאחם. יש לעשות ריכוז מאמץ בעבודה משותפת על מנת להחזיר את השקט לישוב ולהביא לביטחונו האישי של האזרח הנורמטיבי".

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, הגיע היום לביקור ראשון במטה הארצי של משט...
ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button