חדשות הארץמבזקים

הרצליה: שתי פעוטות ננעלו בשגגה ברכב עם כלבי המשפחה וחולצו בשלום

קריאה התקבלה הבוקר (שישי) במוקד ארגון ידידים, אודות שתי ילדות שננעלו בשגגה ברכב לעיני אמן יחד עם כלבי המשפחה ברחוב בן גוריון בהרצליה. אוראל חזי, מתנדב סניף הרצליה, נענה לקריאה ובאמצעות הציוד שברשותו חילץ את הפעוטות ואת הכלבים שהיו עמן ברכב, ללא גרימת כל נזק לרכב.

אוראל מתאר: "הייתי בקניות לקראת השבת ברחוב בן גוריון, כשהתקשר אלי נתנאל איינהורן מהמוקד ודיווח על קריאת חירום של פעוטות נעולות ברכב בהמשך הרחוב. בלי לחשוב פעמיים עזבתי הכל ומיהרתי למקום. מתברר שהאמא יצאה להוציא את הילדות והרכב ננעל מיידית. בתוך פחות מדקה פתחתי את הרכב והוצאתי את הילדות והכלבים לידיה של האם הנרגשת. עוברי אורח מסביב היו נרגשים ונפעמים מפעילות ארגון ידידים."

נתנאל איינהורן, אחמ"ש מוקד מרכז, מספר:  "בכל אירועי החירום אנחנו שמים דגש להתקשר לכוננים שקרובים למקום האירוע, על מנת שיתנו מענה מהיר לאירועי החירום. התקשרתי לאוראל חזי כונן הרצליה שהיה בדיוק באותה עת ממש באותו הרחוב ומשם הוא המשיך, עד לחילוץ המושלם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
הרצליה: שתי פעוטות ננעלו בשגגה ברכב עם כלבי המשפחה וחולצו בשלום
צילום: ידידים

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב ושלא לתת אותו לילדים • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

Back to top button