צרכנות

שיפור התוכן באתר שלנו

קרדיט תמונה FREEPIK

מאז כתבנו את התוכן לאתר, עבר זמן רב, בינתיים המתחרים כתבו תוכן טוב יותר ומעודכן יותר או שאולי התוכן באתר שלנו לא ממיר גולשים ללקוחות.

במאמר זה, נציג כל מני רעיונות לאיך ניתן לשפר את כתיבת תוכן באתר.

מתי נרצה לשפר את התוכן באתר?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמו שרשמנו בפתיח לעיתים מאז שנכתב התוכן  באתר, עבר זמן רב וכיום התוכן איננו עדכני. במקרה כזה, נרצה לעדכן את התוכן שייתן מידע עדכני נכון להיום.

ניתן למצוא דוגמא למצב כזה, מהתחום המשפטי של דיני תעבורה ופשיטות הרגל, שם בוצעו מספר שינויים בחוק וחלקן משמעותי ביותר.

במקרה כזה, לא נרצה להשאיר מידע מוטעה ונפעל לשנות או לשפר את התוכן.

בעצם תמיד, יהיה משהו בתוכן האתר שאותו נצטרך לשפר כדי למשוך יותר גולשים. זה יכול להיות האיכות של התוכן, האורך של המאמר, כמה מחקר עשינו לפני הכתיבה או גורם אחר.

נסו להשוות בין המאמר שלכם למתחרים. בדקו אם היו שיניים לאחרונה בתחום ובמידה ומצאתם מה ניתן לשפר שפרו.

האתר איננו ממיר גולשים ללקוחות –

הרבה פעמים נראה בגוגל אנליטיקס, כי ישנם גולשים רבים אשר מבקרים באתר שלנו, אבל אחוז הפניות או בשפה המקצועית יחס המרה נמוך.

זה יכול לנבוע ממספר סיבות בין היתר, חווית משתמש גרועה, מהירות טעינת הדף איטית וכן תוכן שאיננו מניע את הגולש לפעולה.

במקרה כזה נצטרך לבחון את המלל ולראות מדוע הגולשים אינם פונים אלנו.

כמו כן, גם אם התוכן כתוב טוב עדיין נרצה לשלב טקסטים שיווקיים, אשר מניעים לפעולה.

נבדוק גם ויזואלית, האם באתר ישנם תמונות מעניינות, שגם הם עוזרות לטקסט להיות עשיר ומעניין.

שיפור כותרות ו TITLE

הרבה פעמים, בעלי אתרים משקיעים בטקסט, אבל לא מקדישים יותר מידי תשומת לב לכותרות.

יש לציין בהקשר זה, כי עוד בטרם הגולש מתחיל להיכנס למאמר, הוא יבחן את הכותרות.

לכן חשוב מאוד להשקיע תשומת לב לכותרת, בתוך המאמר וכך גם לגבי כותרת TITLE

שיפור תוכן על ידי כתיבה מעניינת –

הדרך הטובה ביותר לשפר את תוכן האתר שלך היא לכתוב על נושאים חמים בתחום שלך, אשר מעניינים את הקהל שלך.

נסה תמיד, לחפש נושאים חמים בתחום שלך, למצוא שאלות שנשאלות שוב ושוב על ידי לקוחות, גולשים ואז לכתוב מאמר שייתן את התשובות לשאלות הללו.

טיפ נוסף לתוכן מעולה – הוא לכתוב את המאמר בגוף ראשון.

שמור על כללי דקדוק ואיות נכונים!

בעלי אתרים רבים, לא מקפידים על שימוש נכון בפיסוק ובדקדוק, אך הגולשים שלהם כן, ישימו לב.

שגיאות כתיב ופיסוק לא נכון באתר שלכם, עלול ליצור רושם כי, אינך  מקצועי מספיק וכי לא אכפת לך להציג את העסק שלך בצורה מקצועית. ככל שתמנע  מטעויות דקדוק, כך הסיכוי שהגולשים שלך יכבדו אותך יותר

אם נחשוב על זה לרגע, והיינו נכנסים לאתר של עורך דין, בו הטקסט עם שגיאות כתיב וכללי פיסוק לא נכונים.

אנחנו כבר מבינים שזה לא יצטייר יפה בעיניי הגולשים.

דרכים נוספות לשיפור התוכן שלנו באתר מבחינה צורנית –

  1. השתמש בפסקאות קצרות יותר
  2. למרות שהזכרנו זאת למעלה נגיד שוב!, כלול תמונות בתוכן באתר שלך.
  3. צור סרטוני וידאו לתוכן באופן מתמיד
  4. אל תכלול פוסטים בבלוג שלך מילים שאינן מביאות ערך לקורא

במידה ואין לכם זמן להתעסק בכתיבה!

כבעלי עסקים אין לכם תמיד את הזמן, להתעסק עם כתיבה. במידה ואין לך את הזמן לכתיבה, חותם המילה מציעה שירות של שיפור התוכן באתר. כל מה שתצטרכו לעשות הוא להגיד לנו אילו דפים ברצונכם לשפר שלרוב הם "דפי הכסף", שהם בעצם הדפים אשר אמורים להביא לכם את הלקוחות ואנו נדאג לשפר את הדף לדף ממיר גולשים ללקוחות.

חותם המילה עובדת עם מיטב הסוכנויות לקידום אתרים, חברות הייטק, עסקים פיננסים, מוסדות לימוד, עורכי דין ועוד וכל המאמרים שלנו נכתבים לפי כל כללי ה SEO.

כמו כן, אנו משתמשים בכלים מקצועיים, לניתוח מאמרים של מתחרים ויישום הממצאים במאמרים שלנו, כך שתקבלו מאמר מנצח.

לעוד מידע אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל אמצעי ההתקשרות באתר.

 

Back to top button