מבזקיםתאונות דרכים

גבר בן 42 נהרג מפגיעת משאית בעת שהחליף גלגל בכביש 4 סמוך לצומת יער חדרה

גבר בן 42 נהרג הבוקר (שני) מפגיעת משאית, ככל הנראה בזמן החלפת גלגל ברכב, בכביש 4 סמוך לצומת יער חדרה. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם חובשי איחוד הצלה ביצעו בו בדיקות רפואיות אך נאלצו לקבוע את מותו במקום.

פאראמדיקית מד"א שולמית ארינוס, סיפרה: "ראינו בשולי הכביש רכב פרטי עם תקר בגלגל, בסמוך ליד גדר ההפרדה, שכב גבר כבן 40 מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים, ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. בהמשך הכביש עמדה המשאית עם סימני פגיעה בחלקה הקדמי, נהג המשאית גבר בשנות השלושים היה נסער ולא נזקק לטיפול רפואי."

דוד בירנבוים חובש איחוד הצלה מסר: "למרבה הצער נקבע מותו עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. לדברי עוברי אורח הוא נפגע מהמשאית כשיצא מרכבו לתקן תקר (פנצ'ר) בגלגל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה מציינים כי בשנים האחרונות אירעו מספר רב של תאונות עקב עצירה בשולי הכביש. ראוי ומומלץ לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות בעת עצירה בשול הכביש ולהימנע ככל הניתן מעצירה בשולי הכבישים מה שגורם למרבה הצער לתאונות קשות וקטלניות.

מחקירה ראשונית עלה כי בזמן שהנהג, תושב חדרה בן 42 ירד מרכבו, הוא נפגע ממשאית שעברה במקום ומותו נקבע במקום עי גורמי רפואה.

הנהג הפוגע, תושב ג'סר א זרקא בן 25 עוכב לחקירה ביחידת בוחני התנועה של מרחב מנשה.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button