מבזקים

ח"כ יום טוב כלפון ממפלגת ימינה נאם במליאת הכנסת את נאום הבכורה שלו

ח"כ יום טוב כלפון מסיעת ימינה נאם היום (שני) במליאת הכנסת את נאום הבכורה שלו ואמר בין היתר: "בחרתי לדבר תחילה על ארץ ישראל, על גוש קטיף החרב ועל ההתיישבות היהודית כי אני רוצה להעביר כאן מסר. עלייה אמיתית ומוצלחת לישראל מבוססת על ההבנה העמוקה שזו ארצנו, להבנה כי שבנו לארץ הזו מכוח הזכות ולא בזכות הכוח, כדברי מנחם בגין – השלכות על ההחלטות הגורליות המתקבלות במדינתו."

עוד הוסיף ואמר: "ואני חייב לציין, כי עוד נותרה לנו כברת דרך כדי שהבנה זו תחלחל באמת. אני מבקש להבהיר כאן, כי אני גאה שלאחר שנים של פעילות ציבורית ופוליטית מאומצת אני זוכה לכהן כחבר כנסת בבית הזה, אך עבור אף כיסא או תפקיד שבעולם, לא אתן יד לנסיגות מאדמות המולדת ולפינוים של יישובים יהודים בארץ ישראל. שנזכה לחוקק חוקים ברוח של חוק השבות, לחיזוק מדינת ישראל שתמשיך להתברך מדי שנה בעוד עשרות אלפי עולים מכל קצוות תבל שיבואו להתיישב בה ולתרום לשגשוגה. שאותם עולים יבואו בשמחה מתוך בחירה ציונית ושאנחנו נדאג שימשיכו כאן להיות שמחים ומאושרים עם קליטת מיטבית."

ראש הממשלה נפתלי בנט בירך ואמר: "בשנות 99' יום טוב היה בן 13, והוא הגיע יחד עם אביו יצחק לארץ לבקר. זו הייתה הפעם הראשונה שיום טוב ביקר במדינת ישראל, ובין השאר הוא הגיע גם לכנסת, והוא פגש את נשיא המדינה דאז עזר וייצמן. יצחק הצביע על הכיסאות של חברי המליאה ואמר ליום טוב: יום אחד גם אתה תשב כאן על הכיסאות האלה ותוכל להשפיע על אזרחי מדינת ישראל, המדינה היהודית. והנה אתה כאן עכשיו עושה בדיוק מה שאביך יצחק אמר וחזה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button