חדשות הארץמבזקים

החברה להגנת הטבע בעקבות נאום בנט: "יש צורך בספיחת הפחמן שכבר נוצר ואת זה עושה הטבע"

בחברה להגנת הטבע הגיבו הערב (שני) לנאומו של רה"מ בנט בוועידת האקלים בגלזגו: "החברה להגנת הטבע מברכת את ראש הממשלה בנט, על כך שלראשונה, מדינת ישראל מציבה יעד לאיפוס פליטות. אנחנו מקווים כי היעד גם ימומש, בייחוד לאור העובדה, כי עד כה, ישראל נכשלה כישלון חרוץ, בעמידה ביעדים שהציבה.

בחברה הוסיפו: "עם זאת, האמירה של ראש הממשלה בנט, לפיה היתרון היחסי היחיד של ישראל, בהשוואה לגודלה, נמצא בחדשנות וביזמות, מחמיצה את ייחודו של הטבע הישראלי, ואת היותנו אחד מה – "נקודות החמות" החשובות בעולם, מבחינת מגוון ביולוגי ובתי גידול וציר נדידה בעל חשיבות עולמית לציפורים. האחריות שיש לנו בתחום זה, מחייבת אותנו להיות מדינה מובילה בתחום שמירת הטבע, שיקום בתי גידול נדירים ו – "גיוס" הטבע, לטובת התמודדות עם משבר האקלים, מאחר וגם אם נעצור את כלל פליטות הפחמן, יש צורך בספיחת הפחמן שכבר נוצר ואת זה עושה הטבע."

לסיכום נמסר: "לכן, נשמח לראות את המוח הישראלי, פועל לא רק לקידום החדשנות בעולם, אלא גם בישראל, באמצעות פעילות לצמצום זלילת השטחים הפתוחים, על ידי יישובים וכבישים חדשים ומיותרים, מניעת המשך קידוחי גז ונפט בים (והכרזה על שמורות טבע ימיות חדשות), ביטול הסכם קצא"א, שמאיים להרוס את שוניות האלמוגים הייחודיות באילת ועוד".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אורי קייזר, רשות הטבע והגנים

Back to top button