מבזקיםמשפטי/פלילי

דגל נאצי נתלה סמוך לישוב בשומרון: "אי הטיפול הראוי באבנים ובבקת"בים הם המוטיבציה לצלבי הקרס"

דגל נאצי עם צלבי קרס נתלה הבוקר (שלישי) בסמוך ליישוב חומש. ראש מועצת שומרון יוסי דגן קרא לכוחות הביטחון לשים ידם על המחבלים וקבע "הפינויים האובססיבים בחומש לאחרונה, לצד העדר אי הטיפול הראוי באבנים ובבקת"בים הם המוטיבציה לצלבי הקרס"

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, אומר כי הפינויים והמעצרים שיתגברו לאחרונה בישיבת חומש והעדר הטיפול בטרור האבנים ובקבוקי התבערה הם שנתנו את המוטיבציה לערביי הכפר בורקא הסמוך לתלות את הדגל הנאצי עם צלב הקרס הבוקר בסמוך לישיבת חומש. דגן קרא לכוחות הביטחון לשים ידם על המחבלים ולאפשר לאנשי ישיבת חומש להמשיך וללמוד בבטחה במקום.

"הפינויים והמעצרים בחומש שיתגברו לאחרונה, לצד העדר הטיפול הראוי בתופעת זריקות האבנים ובקבוקי התבערה באזור חומש, הם אלו שנתנו את המוטיבציה לנאצים מהכפר בורקא לתלות את הדגל הנאצי עם צלב הקרס בסמוך לחומש היום", אמר דגן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
יוסי דגן בהכנסת ספר תורה לישיבת חומש, עם אביו של שולי הר מלך ז"ל. צילום: ישיבת חומש.

דגן קרא לכוחות הביטחון לשים ידם על המחבלים האנטישמים: "אני קורא לכוחות הביטחון – מתוך כבוד גדול, אך מתוך דאגה לא פשוטה, לשנות דיסקט באזור ולשים ידם על המחבלים הנאצים הללו, אני דורש להפסיק את הפינויים האובססיבים והמעצרים אשר התגברו לאחרונה, ולתת לאנשי ישיבת חומש להמשיך וללמוד בבטחה במקום.

היום לכולם ברור כי גרוש היהודים מיישובי צפון השומרון – חומש, שא-נור, גנים וכדים היתה שגיאה נוראית שיש לתקן. אנשי ישיבת חומש החזירו את התורה ליישוב החרב, ובמסירות נפש שבו למקום – מדינת ישראל צריכה לחבק אותם ולסייע להם", הוסיף דגן.

הבוקר גילו אנשי הישיבה אשר עשו דרכם מהיישוב שבי שומרון ליישוב חומש, בסמוך ליישוב, דגן אשר מצדו האחד של הדגל הופיעו שני צלבי קרס ומצידו השני צלב קרס ומגן דוד, אחד מתלמידי הישיבה סיפר "ממש 100 מטר מהכניסה לישוב ראינו את הדגל. עצרנו את הרכב והורדנו אותו מיד".

הדגל הנאצי שהוסר. צילום: ישיבת חומש

Back to top button